Gå til innhold

Mer talentløst...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en mor og en baby med en nybakt far.

De gikk fra bilen og inn på butikken.

Greit at det ikke er den lengste strekningen, men den pappa'n hadde ingen jakke på seg og luen var ikke over ørene en gang, også var det 2 grader ute!

 

At det går an! Hadde jeg vært tøffere hadde jeg gitt beskjed om at det var noe alvorlig galt med dem.

Stakkars mann!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(sorry, klarte ikke la være...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tuller.....?! Hvis du prøvde deg på en spøk så funka det dårlig

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Man må vel lese det første, for å forstå det andre....

 

 

Skrevet

Det holder. Nok er nok...Og ja, jeg har lest det første

Skrevet

utrolig modent. må jeg si.

 

Har dere ikke andre ting å gjøre enn å kritisere andre her inne.

fy flate hvor menge perfekte mennesker det er her inne.

 

alle disse trådene er jo så utrolig viktig og fulle av meninger. halvparten av alt her om ikke mer er bare tulle svar og tulle tråder fra alle samme.

 

jeg er sikker på at viss jeg hadde leitet etter deres tråder og svar så hadde det vært mye idiotisk der også.

 

skulle trå dere var en gjeng med barneskole elever.!!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...