Tante Blås Squaw Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Så en mor og en baby med en nybakt far. De gikk fra bilen og inn på butikken. Greit at det ikke er den lengste strekningen, men den pappa'n hadde ingen jakke på seg og luen var ikke over ørene en gang, også var det 2 grader ute! At det går an! Hadde jeg vært tøffere hadde jeg gitt beskjed om at det var noe alvorlig galt med dem. Stakkars mann! (sorry, klarte ikke la være...)
Matildesnusk + lille ups Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Du tuller.....?! Hvis du prøvde deg på en spøk så funka det dårlig
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Man må vel lese det første, for å forstå det andre....
Lilletrollogmamma Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Det holder. Nok er nok...Og ja, jeg har lest det første
"spire nr 2 i magen" Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 utrolig modent. må jeg si. Har dere ikke andre ting å gjøre enn å kritisere andre her inne. fy flate hvor menge perfekte mennesker det er her inne. alle disse trådene er jo så utrolig viktig og fulle av meninger. halvparten av alt her om ikke mer er bare tulle svar og tulle tråder fra alle samme. jeg er sikker på at viss jeg hadde leitet etter deres tråder og svar så hadde det vært mye idiotisk der også. skulle trå dere var en gjeng med barneskole elever.!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå