Gå til innhold

Kort livmorhals?

sniiki-mamman til Thea& Elias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvordan går det med dere? ;-)

Jeg har selv kort livmorhals, og jobber som avdelingsleder i barnehage. Kjenner jeg er litt bekymret for tidlig fødsel siden det er mye som skjer hele tiden i barnehagen. Vanskelig å unngå løft, og jeg er kjempe sliten til tider. Jeg har 4 timer ubunden tid i uka, til å jobbe med planlegging, foreldresamtaler o.l., men jeg bruker myyye mer enn det, og føler jeg ikke har tid til å slappe av, pulsen er på topp hele tiden. i tilegg kommer lederteams møter på kvelden, personalmøter o.l. Jeg er litt redd for at mitt høye tempo skal virke inn på livmorhalsen min..

Erfaringer?

Jobber dere fullt?

Jeg skal til jordmor i morgen, så jeg håper hun sjekker livmorhalsen min da, og ikke minst fortelle meg om jeg kan fortsette i mitt tempo.

KLarer ikke å senke tempoet selv, desverre, det er veldig vanskelig i min jobb, så da må det eventuelt bli gradert sykemelding, selv om jeg i utganspunktet ikke ønsker det enda.

22 uker i morgen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. vi er noen jenter inne på kompliserte sv.skap debatten som sliter med kort livmorhals.. se gjerne innlegget vårt, og heng deg på .o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...