Gå til innhold

Uten bleie i 11 mnd, våt igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på snart 4 år har vært tørr på dagtid i 11 mnd nå, og på nattestid i ca 6 mnd. Det har vært ett og to uhell innimellom, men det må man forvente. Etter at lillebror ble født i juli, så har hun begynt å tisse seg ut hele tiden. I begynnelsen skjedde det bare i barnehagen, men nå skjer det ved vært "do besøk". Når hun først går på do, så har det alltid gått litt gale i trusa først. Bæsjinga er ingen problem, der har det vært do fra dag 1 og aldri uhell.

Jeg kjenner det irriterer meg så veldig, og er ikke alltid jeg klarer å bare si at "ok, så skifter vi og prøver igjen neste gang". Noen råd? Jeg har lyst å ta på bleie igjen, siden det skjer HELE tiden og ikke bare innimellom. Blir fort 4-5 truser og bukser til dagen, og det merkes på kleshaugen og ikke minst at vi må alltid ha masse ekstra med når vi skal noen plass. Er jo absolutt ikke gøy for henne heller, selv om det virker som om hu ikke bryr seg... Vet at det er vanlig, men føler at andre barn bare har ett par uhell innimellom, og ikke hele tiden. *fortvila*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper noen kan svare..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...