Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har en datter på 1,5 år som fremdeles trenger vogn for lengre turer og byturer. Får når hun er 2, en baby til. Hvordan løser du barnevogn for to så små? Ønsker at min datter også kan slappe av eller sove i vognen når vi er på tur. Trenger anbefalinger og erfaringer. Takk supre folket!
Snøfnugg75 Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Kjøp ei tvillingvogn- med softbag til babyen og sporsdel til eldste. Finst masse ulike - og du kan gjere bruktkupp på finn.no!
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2008 Ikke dumt, noen vognmerker som noen går gode for?
marye Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Fikk minstemann da størstejenta ble 2! Har hatt One tree hill singel vogn og suuper fornøyd, Kjøpte så dobbelvogna, med bag til! Er kjempe fornøyd! Er en av den letteste og minste i sin katagori, å det merkes! Ellers kan man bytte tidlig til sportsdel om det trengs, ettersom begge sider har full liggestilling. Stormtrekket er også svært bra!. Og, jeg prøvde en del dobbelvogner, men ingen av de jeg så hadde så bra ordning med bag som denne. Kalesjen dekker fronten på bagen, som gir godt ly, samtidig som det er god lufting for babyen! Eneste er at bagen er svært liten, det samme gjelder sportsdelene. Men... jeg har personlig aldri hatt problemer med det! Babyen ligger trangt rundt 5- 6mnd, men ikke for trangt. Sportsdelen rommer godt en stor skinnpose! Lykke til:)
halloween-termin :) Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Vi har en litt større gutt og kjøpte Phil og Ted - tror det blir bra, men du kan ikke justere rygg bakover osv, så dere trenger kanskje tvillingvogn mer. Vi bor i by og for oss passer det supert å ha en så liten vogn som kan brukes av to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå