blond Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 noen som kan har prøvd en del forskjellig frostkremer og som kan anbefale en til gutt med sensitiv hud som blir rød ved ca 0 grader?
bente69;) Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg bruker jobajoba olja til Miranda på snuppa, fikk det tipset i fjor høst. Den funker kjempebra:)))) Før det brukte vi Avene kuldekrem, de har også en veldig god lypsyl med kuldekrem i:)
blond Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2008 Bare synd at man må på party for å få tak i oljen. Vet du om noe som er av samme kvalitet som fås kjøpt i "vanlige" butikker?
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Hahahahaha.....mmmm frostkrem, det er sikkert godt, tenkte jeg...... skjønner nå hva det er snakk om. hehehehe, må jeg alltid tenke på noe spiselig??
bente69;) Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 De har nettbutikk, sjekk: www.miranda.no De har sikkert jobajoba olja der. Konsulentet jeg kjøpte den av brukte den til hårkur bl.a eller som bodylotion. Kunne brukes til alt sa dem...*ler*
bente69;) Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Her: http://www.mirandashop.com/catalog/product_info.php?cPath=8&products_id=36
blond Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2008 .. og der ser jeg at vi likner på hverandre!
Tokatter_USA Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg ble så glad da jeg leste hovedinnlegget og så at det ikke dreide seg om mat! Ånei, ikke enda et amerikansk ord som er blitt fornorsket, tenkte jeg. Kakeglasur og -krem heter "frosting" på engelsk.....
metaMORfose Skrevet 29. oktober 2008 #9 Skrevet 29. oktober 2008 Nå skulle jeg skrive navnet på den vi bruker, men så husker jeg det ikke. Får tak i den på apoteket, det er en hvit tube med grønn skrift. Skal spørre de andre etterpå, jeg går ikke ut i avdelingene nå... )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå