Gå til innhold

Og beste frostkrem er...


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan har prøvd en del forskjellig frostkremer og som kan anbefale en til gutt med sensitiv hud som blir rød ved ca 0 grader?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker jobajoba olja til Miranda på snuppa, fikk det tipset i fjor høst. Den funker kjempebra:)))) Før det brukte vi Avene kuldekrem, de har også en veldig god lypsyl med kuldekrem i:)

Skrevet

Bare synd at man må på party for å få tak i oljen. Vet du om noe som er av samme kvalitet som fås kjøpt i "vanlige" butikker?

Skrevet

Hahahahaha.....mmmm frostkrem, det er sikkert godt, tenkte jeg...... skjønner nå hva det er snakk om.

 

hehehehe, må jeg alltid tenke på noe spiselig??

Skrevet

De har nettbutikk, sjekk: www.miranda.no De har sikkert jobajoba olja der. Konsulentet jeg kjøpte den av brukte den til hårkur bl.a eller som bodylotion. Kunne brukes til alt sa dem...*ler*

Skrevet

.. og der ser jeg at vi likner på hverandre!

Skrevet

Jeg ble så glad da jeg leste hovedinnlegget og så at det ikke dreide seg om mat!

Ånei, ikke enda et amerikansk ord som er blitt fornorsket, tenkte jeg. Kakeglasur og -krem heter "frosting" på engelsk.....

Skrevet

Nå skulle jeg skrive navnet på den vi bruker, men så husker jeg det ikke. Får tak i den på apoteket, det er en hvit tube med grønn skrift. Skal spørre de andre etterpå, jeg går ikke ut i avdelingene nå... :))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...