Gå til innhold

Ok at bhg ansatt kysser barnet ditt på munnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplevde nemlig det idag, en mannlig ansatt kysset jente min midt på munnen da jeg kom å hentet henne idag, ble så satt ut at jeg fikk ikke frem et ord. Hun er 13mnd.

ER det frekt av meg å gi beskjed i morgen, eller er jeg veldig sær nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er absolutt ikke ok!! Herregud! Gi beskjed i morgen

Skrevet

Nei, jeg synes i grunn at det er forbeholdt den aller nærmeste familie, mamma og pappa.

Skrevet

Det hadde jeg ikke likt!

Skrevet

Det må være helt opp til deg, syns jeg. Om du syns det er unaturlig eller ubehagelig, får folk respektere det :o)

Skrevet

Jeg hadde ikke reagert...men det er bare meg.

Skrevet

jeg synes det er helt feil, klem og kos er greit. men kyssing er jo en grense for meg.

tok det opp på siste personalmøte der jeg jobber og alle bare lo av meg, for de synes det er noe av kosen å susse på barna.. men ikke på munnen da..

jeg er fortsatt enig med megselv om at kos og klem holder :)

Skrevet

Hadde ikke likt det, men vet ikke helt om jeg hadde sagt ifra. Hadde kanskje ventet til en foreldresamtale.

Skrevet

Nei det er ikke ok at en bhg-ansatt kysser et barn på munnen.... Jeg har selv fått kyss på munnen av barn i bhg, men da har det vært uhell, med det så mener jeg at det er ungene som har smaska til!

Men jeg ville ALDRI ha kyssa et barn i bhg med vilje på munnen!

Skrevet

Hvis du reagerer så gi beskjed!!! Jobber selv i bhg og kunne aldri tenke meg å kysse bhgungene på munnen... men gir ofte kos og klemmer da :)

Skrevet

Nei, uansett om det er dame eller mann. Hadde nok blitt perpleks selv, men ville nok sagt ifra neste gang.

Skrevet

Nei, det hadde ikke vært greit for meg, kjønn spiller ingen rolle.

Skrevet

Nei det er ikke greit uansett om det er en mannlig eller kvinnelig ansatt.

Skrevet

Nei det er ikke OK i det hele tatt! Greit at dem gir kos og klem, men ikke kyss. En plass går grensen!

Skrevet

Nei, det hadde ikke vært ok for meg om en barnehageansatt hadde kysset datteren min på munnen..

Skrevet

Forresten - med all smitte småttinger stadig bærer på, ville jeg ikke kysset unger på munnen, nei...

Forkjølelse i fem uker? Neitakk ;o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Min datter på 4 vil veldig gjerne kysse ALLE på munnen, men heldigvis setter de i bhg en stopper for det. Hadde de latt seg blitt kysset på munnen, ville jeg vel pent sagt eksplodert...

Skrevet

Jeg syns ikke det er OK. Hadde nok sagt i fra

Skrevet

Nei, det er ikke ok! Kos og klem holder!

Skrevet

Hadde ikke likt det, men er du sikker på at det ikke var et "uhell"? Altså, at datteren din gjorde det på denne mannlige og denne mannen ikke rakk å reagere?

For øvrig synes jeg det holder langt med å kysse på kinnet når man er forelder og, jeg da.

Skrevet

Nei det hadde jeg ikke likt, synes ikke at barnehageansatte skal nusse ungne på munnen.

Men når det er sagt så har jeg en datter som godt kunne funnet på å gi hvem som helst som hun setter pris på en suss og da gidder jeg ikke gjøre noen stor sak av det.

Hadde jeg sett at hun ville gi en av de mannlige ansatte en suss så hadde hun ikke fått kjeft ;) men hadde den mannlige ansatte spurt om en suss så hadde jeg sagt ifra at det ikke var greit å gjøre.

Skrevet

Uavhengig av kjønn :nei det hadde jeg ikke likt.

Hadde nok sagt ifra på en pen måte.

Skrevet

Jeg lurer på om det er viktig for deg å få frem at han var mann? Jeg hadde ikke brydd meg noe særlig om det, men regner med at om lille feks susset en av de ansatte så tror jeg de hadde sagt at klemmer og suss på kinnet var ok.

Skrevet

Ganske sikker på at det ikke var et uhell da han sa hade, ga henne kos og kysset henne på munnen.

Og TinkerBelle,nei ¨på ingen måte viktig for meg å få frem at det var en mann. Mann, kvinne, spiller ikke noe rolle. Kunne aldri falt meg naturlig å kysse en venninnes barn på munnen engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...