Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Logget meg på et nettsjekkested. Kom i kontakt med en fyr som gav seg ut for å være singel. Leeeenge. Siden jeg har vært veldig opptatt av mitt eget liv og ikke har ønsket 1000% involvering pga barnet mitt så har jeg ikke hatt i tankene at mannen løy. Langt om lenge kommer tilståelsen. Han har samboer og et stk barn i Bærum. Og da er jeg involvert i ham på en måte som gjorde dette veldig vanskelig. Han bedyrer at han skal gå fra samboeren sin og at de har vært på vei fra hverandre lenge, bare formaliteter igjen. Men dette har vart og rukket. Nå gadd jeg ikke mer. Jeg gjorde kort prosess og er fri igjen. Faens falske mannfolk! Og dessuten, hvem gidder stole på en mann man har møtt mens han er i et forhold? Nei, la samboeren hamle opp med ham. Hun skulle bare visst stakkar!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Synes du fortjener en klapp på skulderen jeg:) Flink du var da:) Menn finnes det nok av,så man kan like gjerne finne en med vett;)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg hadde reddet en medsøster og fortalt kona til han typen hva han holdt på med. Slike menn fortjener kun det verste! Og hadde jeg vært sammen med en slik mann så hadde jeg sendt takkekort til elskerinna om hun sladra på ham!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Skjønner ikke at noen kan få seg til å leke med andres følelser på denne måte jeg! Du kunne jo blitt skikkelig glad i ham og endt opp i den kjærlighetssorgen. Men han får nok som fortjent, alt man sender ut får man tilbake med dobbelt kraft.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Høres ut som om du har møtt på mannen til venninna mi. De er fra Bærum og det har nettopp kommet for en dag at han har hatt seg på si i evigheter med ei dame han møtte på nettet. Selv har han sittet i familieterapi og fortalt at han ikke klarer mer av forholdet hjemme, at det ikke går an å ordne opp i og at han ikke vil prøve engang - UTEN å si at dette er pga en annen kvinne. Nå som den andre kvinnen ikke vil ha ham så kryper han tilbake venninna mi og skylder på dårlig dømmekraft, at han bare har ønsket seg litt oppmerksomhet osv. Min venninne kommer nok til å ta ham tilbake kjenner jeg henne rett. De fleste av oss venninner ser på ham som søppel og kan ikke fatte at hun orker å plukke opp søppel etter andre kvinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå