Gå til innhold

Når gikk kvalmen over med nr.2 i forhold til nr 1??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er såå lei denne uggenheten døgnet rundt... Med nr 1 gikk dette over i uke 14, så jeg håper det skjer denne gangen også. Er i uke 13 nå...Hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Første som er gutt: kvalm fra uke 7-11

Jenta i magen: kvalm fra uke 6-11, spydd 2 dager, men det kan ha vært omgangssjuke :)

Så jeg er kanskje en av de heldige? :)

håper det gir seg fort!

Skrevet

Første gang rundt uke 20. Ca det samme denne gangen, men har fortsatt kvalmebølger på kveldene - 23 uker nå...

Skrevet

Forrige gang varte kvalmen til uke 14-15.

Denne gangen til 12-13 :)

Skrevet

Med førstemann var jeg kvalm til uke 16, nå med nr to er det gått over nå i uke 18. Men kommer hvis jeg er mye sliten eller ikke spiser når jeg kjenner sult!!!

Skrevet

Første gang spydde jeg daglig til ca. uke 28, etter det av og til på morningene. Fikk gutt.

Denne gang har jeg spydd daglig til uke 14, nå i uke 15 har det begynt å roe seg og er 2-3 ganger i uka om morningen. Aner ikke hva det blir denne gangen.

Hører til historien at jeg får afipran (kvalmestillende) og har hatt det i begge svangerskapene, går fremdeles på det.

Skrevet

I mitt første svangerskap var jeg ikke kvalm en eneste gang. Perfekt svangerskap på alle måter, med en perfekt gutt som resultat. Denne gangen ble jeg kvalm i uke 6 og har kvalmetokter innimellom enda. Er nå 18+5. Har vært på ultralyd og sett en lillebror, så jeg tror ikke kvalmen har noe med kjønnet på babyen å gjøre.

Skrevet

samme her..sist var jeg på beina i uke 19 men er fortsatt sengeliggende i uke 22..så spent på når det avtar denne gangen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...