Gå til innhold

Jippi da har jeg fått babyen min:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille Aiden kom 5 dager over termin. med litt hjelp av modningspiller så startet fødselen av seg selv natta før de skulle ta vannet mitt:) det var en drømmefødsel som var over på null komma niks. skjønte ikke at fødselen var igang før jeg hadde 7 cm åpning for riene var hverken særlig vonde eller regelmessige. litt over en time senere var han ute på 2 pressrier. trengte ingen smertelindring og har hele fødselen helt klart for meg. utrolig forandring fra førstemann hvor jeg ble igangsatt 16 dager over. da brukte jeg lystgass og jeg har null minner fra fødselen, var jo full hele veien. Er kjempeglad for å være hjemme med gutta mine. Regner med å få travle dager fremover med 2 bleiegutter, men må bare finne noen rutiner så får vi det nok flott! lykke til videre til dere alle sammen. blir nok noen turer inn på dib tenker jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så masse =)

kjempe bra at du fikk en annen type opplevelse av fødselen denne gangen. hørtes jo helt fantastisk ut ;)

Jeg x fingrene for den samme opplevelsen ;)

Dere må kose dere masse som nå en litt større familie..

Nyte tiden sammen.. =)

Skrevet

Store gratulasjoner med vel overstått fødsel!

Kos dere masse med den nye verdensborgeren!

Skrevet

Gratulerar!!!

Så deilig å høyre om slike historiar:-)

kos deg med gutane!!

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille gutten:-)

Skrevet

tusen takk for gratulasjoner. ja...nå sitter jeg her da midt i natta med en heeeelt uthvilt baby:P mora er trøtt som fy da, men sjefen bestemmer!

Skrevet

hehe.. gratulere så my med nye tilskuddet i familien! :))) Og så flott at du fikk en så kjapp og fin fødsel denne gangen! :)))

Bare tid for kos nå... selv om en er trøtt.. hehe..

Men lurer på hvilken modningspiller tok/fikk du???

:)

Skrevet

jeg ble innlagt på torsdag for igangsetting og fikk der stikkpiller som inneholder et hormon som modner. fikk 1 på morgenen og en på ettermiddagen. også røska de jo oppi der litt også. planen var at vannet skulle tas morgenen etter. men det slapp jeg jo heldigvis. :)

Skrevet

ååhh. trodde du tok noen piller mens du ennå var hjemme jeg.. hehe. :)

Vel kos dere framover :)))))Heldiggrisen som er ferdi!!! hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...