Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 kan du fortsatt se/kjenne arret, og hvor lenge er det siden du fødte?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Ja, det tror jeg er passe fastgrodd nå Jeg fødte første gang sept. 04, og da ble jeg klipt (setefødsel). Fødte igjen i sept. 07, og da klipte hun bare opp det gamle arret... Så vil tro det er der for alltid! Et lite minne
Matildesnusk + lille ups Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg fødte i mars, og ble både klipt og revnet. Fremdeles har jeg et rødt, temmelig langt arr, og det regner jeg med at jeg skal ha for alltid framover.
Gerd-Johan Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Trodde det var "vanlig" å bli klippet jeg? Ble selv klippet fordi barnet måtte hentes ut med sugekopp. Jeg kjente arret en stund etterpå, men nå kan jeg hverken se eller kjenne det.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg revnet litt, har en lyserød strek der nå, that's it. 5 måneder siden fødsel, kjenner ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå