Gå til innhold

Du som revnet/ble klippet!


Anbefalte innlegg

Skrevet

kan du fortsatt se/kjenne arret, og hvor lenge er det siden du fødte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det tror jeg er passe fastgrodd nå ;) Jeg fødte første gang sept. 04, og da ble jeg klipt (setefødsel). Fødte igjen i sept. 07, og da klipte hun bare opp det gamle arret... Så vil tro det er der for alltid! Et lite minne ;)

Skrevet

Jeg fødte i mars, og ble både klipt og revnet. Fremdeles har jeg et rødt, temmelig langt arr, og det regner jeg med at jeg skal ha for alltid framover.

Skrevet

Trodde det var "vanlig" å bli klippet jeg? Ble selv klippet fordi barnet måtte hentes ut med sugekopp. Jeg kjente arret en stund etterpå, men nå kan jeg hverken se eller kjenne det.

Skrevet

Jeg revnet litt, har en lyserød strek der nå, that's it. 5 måneder siden fødsel, kjenner ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...