Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Fikk vite idag at han syns det er merkelig å ha sex. Det har nå gått 1 1/2 uke siden sist, og jeg begynte å ane at det var noe, siden han alltid har pleid å spør etter sex om kveldene. Jeg kan selv innrømme at jeg ikke har hatt lysten på topp, men det har vært greit noen ganger i uken. Men idag altså sa han at det var merkelig siden jeg hadde så "tjukk" mage... Å dette såret meg noe helt utrolig. Jeg føler meg skikkelig ekkel og ukomfortabel med meg selv og magen nå. Skulle nesten ønske at den ikke var der, selv om jeg selvfølgelig vil ha babyen min/vår. Føler og at sex er en viktig del av ett forhold, og jeg vil jo at han skal ville liksom... Men, den gang ei. Uff..jaja, jeg får vel bare leve med det. Håper bare ikke han har en annen dame han får dekket behovene sine hos! Er forresten 23uker.. Jaja..jeg er vist ikke alene.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Hei! Det er nå veldig positivt at du har en mann som forteller deg hvordan han føler det. Kanskje du skal fortelle han hvordan du føler det også? Dere er vel enig om at det blir for lenge å gå uten sex hvis dere skal vente til etter fødselen? Jeg syntes at du skal spørre han om det er noe han mener dere kan gjøre for å opprettholde sexlivet. Kanskje dekke til magen, ha oralsex eller ta på hverandre eller dere selv sammen eller noe?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 I noen stillinger er ikke magen så fremtredende, f.eks. doggy eller hvis du sitter oppå han med ryggen til han. Kanskje det hjelper litt å prøve noe slikt. Så kan det jo hende at han venner seg til det når magen bare blir større.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Jeg er en mann, og jeg synes det er leit at dere sliter med dette. Hva med å ha kun oralsex en periode... og finne frem til en stilling hvor ikke magen er i veien. Misjonærstillingen er ikke heldig mot slutten av svangerskapet... Men, å ligge i doggystyle er jo spennende... Eller på rygg...oppå en pute...hvor ditt kjønner innbydende mot han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå