Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig riktig? har hørt at man skal holde seg helt unna, mens noen sier at siden jeg har katter så er det ikke så farlig...har også hørt om folk som har gitt bort kattene sine, men det er vel å gå litt langt? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde aldri værden gitt fra meg pusene mine..Vil si det er å være hysterisk... Så lenge man ikke spiser bæsjen dems, vasker seg godt etter rens og vask av kattedo, så er det ingen fare.

Kose dere med pusene deres:)

Skrevet

man kan få toxoplasmose (eller hvordan det skrives) ;)

det er svært sjeldent noen får det.. før ble det automatisk sjekket om man hadde det, men det er så sjeldent at de har gått vekk fra det...

så lenge du ikke får katteavføring inn i munnen på noe vis er det helt trygt!:)

Ikke kvitt deg med kattene;)

Skrevet

Ok, da er det som jeg trodde - ikke så ille som noen skal ha det til ;) og kattene mine - de hadde jeg aldri gitt bort! de er jo "barna" mine ;D man lurer bare litt når man hører at faktisk folk har gitt bort katten sin...

Skrevet

Det finnes folk som setter dyr ut i skogen også, og som lar de være alene når de drar på ferie. Enkete mennesker burde ikke ha dyr - rett og slett! Har selv katt, og jeg koser og klapper på den, helt som normalt :-) Har lest at har man katt så har man som regel fått dette "viruset" i seg for lenge siden og er imun.

Skrevet

Jeg har 2 katter, og alle rundt meg er enige i at man utmerket kan ha katter, men at man helst bør unngå å skifte kattesanden deres (for de som har det) Så jeg har lurt barn og samboer til å gjøre dette :) Hadde ikke gitt bort kattene uansett. Men hvis jeg ikke hadde noen som kunne hjelpe meg med kattesanden hadde jeg vel dobbeltsjekket med legen om det var noe som var lurt å tenke på. Hansker, munnbind el lign. Eller om det som dere er inne på kanskje bare er gammel hysteri. Verdt å sjekke med baby i magen synes jeg. Lykke til :)

Skrevet

Jeg koser med mine to skjønne katter som før. Har lest at man kan kose med egne katter, men ungå det med fremmede katter, samt at man bør ungå kattesand, jord og sandkasser. ( ting det kan være katteavføring i) men har vært ute å ordnet blomsterbedd jeg, men passet på å ikke ta hendene opp til annsiktet, samt god håndvask.

Jeg hadde aldri gitt bort mine to skjønne pusekatter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...