Gå til innhold

Gud som jeg hater å ha dårlig samvittighet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Argh...jeg har verdens søteste og blideste jente på 3 år. Hun er så god! Men i dag har hun vært skikkelig umulig og trassig! Jeg gav henne flere ganger grei beskjed og hun fortsatte. Til slutt ble jeg sint og tok henne med meg inne på rommet og ba henne om å roe seg så vi fikk snakket sammen. Hun var stuptrøtt, stakkars, så hun sovnet. Uten kveldsmat. Nå ligger hun å sover , lille gullet mitt og jeg har sort samvittighet for at jeg var så sint=( Hater dette altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet fordi du faktisk prøver å oppdra henne:) Hun overlever fint uten kveldsmat:)

Skrevet

Ja, jeg vet=) Og hun må jo få beskjed for at hun skal lære noe. Men det er altså denne samvittigheten da...Tenker at hun kanskje var ekstremt trøtt (siden hun sovnet så ført og en time før hun bruker å sovne) og at det var derfor hun oppførte seg slik.

Skrevet

skal ikke være lett å alltid :)

Har hatt dårlig samvittighet en del ganger ja. Men når det står på er det noen ganger lett å bli litt mer sint eller irritert enn strengt tatt nødvendig. Vi er jo bare mennesker i også :)

er nok bedre at man må si klart i fra en del ganger enn å la det skure og gå med barneoppdragelsen.

Skrevet

synes det lukter barneverns sak her og jeg... ;o)

neida,,, er helt enig med de over... men er jo egentlig veldig bra at vi har samvittighet da... synes det er værre om vi ikke skulle hatt LITT dårlig samvittighet i det hele tatt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...