Gå til innhold

Han bedro henne i over ett år!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av meg har oppdaget at mannen hennes har bedratt henne i over ett år. De har ett barn sammen, men har slitt veldig i forholdet og skulle vel gå fra hverandre, noe han ønsket, ikke min venninne. Så ringer det ei kjerring og forteller at hun har hatt et forhold til mannen til min venninne lenge. De møttes på internett og har møttes både titt og ofte, vært på hotellturer sammen og han hadde åpenbart tenkt å gå fra venninna mi pga denne nye. Nå er han kommet krypende med halen mellom bena og ber om godt vær! Og hun tenker på å beholde ham!!! Jeg hadde gitt ham fyken på dagen!!! Fy flate for et svin av en type!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær der for henne og støtt henne selv om du ville valgt å kaste ut mannen din. Ikke la din frustrasjon gå utover henne.

Skrevet

Det er vel voksne mennesker det er snakk om her, og venninnen din vet vel best selv hvordan hun bør takle dette, og også hva hun ønsker å gjøre videre.

Skrevet

Gå noen mil i din venninnes sko før du uttaler deg så bastant.

Skrevet

Er vel nokså bænkers at det var ei dib-kjerring som ringte, for de fleste som er så uendelig evneveike ser ut til å henge her inne.

Skrevet

Typen er kanskje et svin, men det passer jo bra hvis dama er masochist.

Skrevet

stakkars dame som har deg til venninne. hvor mange har du innlemmet i fråtsingen din?

• 2 uker senere...
Skrevet

Du er jo en dib-kjerring selv. Ser at du henger her nokså mye du også...Ikke avsølre deg selv nå! hahahaha

Skrevet

Er ikke din jobb å støtte venninnen din uansett hva hun velger og vurderer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...