hotmum Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 En venninne av meg har oppdaget at mannen hennes har bedratt henne i over ett år. De har ett barn sammen, men har slitt veldig i forholdet og skulle vel gå fra hverandre, noe han ønsket, ikke min venninne. Så ringer det ei kjerring og forteller at hun har hatt et forhold til mannen til min venninne lenge. De møttes på internett og har møttes både titt og ofte, vært på hotellturer sammen og han hadde åpenbart tenkt å gå fra venninna mi pga denne nye. Nå er han kommet krypende med halen mellom bena og ber om godt vær! Og hun tenker på å beholde ham!!! Jeg hadde gitt ham fyken på dagen!!! Fy flate for et svin av en type!
blond Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Vær der for henne og støtt henne selv om du ville valgt å kaste ut mannen din. Ikke la din frustrasjon gå utover henne.
FoxyFish Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Det er vel voksne mennesker det er snakk om her, og venninnen din vet vel best selv hvordan hun bør takle dette, og også hva hun ønsker å gjøre videre.
prekæs Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Gå noen mil i din venninnes sko før du uttaler deg så bastant.
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Er vel nokså bænkers at det var ei dib-kjerring som ringte, for de fleste som er så uendelig evneveike ser ut til å henge her inne.
Ikkelektuell Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Typen er kanskje et svin, men det passer jo bra hvis dama er masochist.
ragna Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 stakkars dame som har deg til venninne. hvor mange har du innlemmet i fråtsingen din?
Gjest Skrevet 11. november 2008 #8 Skrevet 11. november 2008 Du er jo en dib-kjerring selv. Ser at du henger her nokså mye du også...Ikke avsølre deg selv nå! hahahaha
pingu...... Skrevet 11. november 2008 #9 Skrevet 11. november 2008 Er ikke din jobb å støtte venninnen din uansett hva hun velger og vurderer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå