Gå til innhold

Han bedro henne i over ett år!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av meg har oppdaget at mannen hennes har bedratt henne i over ett år. De har ett barn sammen, men har slitt veldig i forholdet og skulle vel gå fra hverandre, noe han ønsket, ikke min venninne. Så ringer det ei kjerring og forteller at hun har hatt et forhold til mannen til min venninne lenge. De møttes på internett og har møttes både titt og ofte, vært på hotellturer sammen og han hadde åpenbart tenkt å gå fra venninna mi pga denne nye. Nå er han kommet krypende med halen mellom bena og ber om godt vær! Og hun tenker på å beholde ham!!! Jeg hadde gitt ham fyken på dagen!!! Fy flate for et svin av en type!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke hyggelig. Det ser jo ut som de har en lang historie med trøbbel bak seg, og nå får jo venninna di det hun ønsker. Når en vil avslutte forholdet og blir fordi en part nekter, så er vel utroskap ofte lettere og er vel kanskje ikke en bome for venninna di. Tror igrunnen at om mannen din er utro, eller partneren din, så bør en holde godt tett om det OM en vurderer å tilgi. Høres sikkert kjipt ut, men alle rundt en blir jo i harnisk og selv om en tilgir gjør aldri venner det.

Jeg forstår venninnen din. Ikke er mannen min utro, og ikke jeg heller - men jeg tviler på at utroskap nødvendigvis hadde ført til skilsmisse. Litt under 50% av ekteskap der utroskap avsløres ender i skilsmisse, men det sosiale rundt paret kan jo bli fullstendig ødelagt.

Skrevet

Ja, det er jo nettopp det - jeg kommer i alle fall alltid til å se på ham som en premieidiot! Han bedro min venninne mens hun lå nede, langvarig sykemeldt pga utbrenthet. Jeg kommer ikke til å gidde å respektere en slik type. Den "nye" dama hevdet at hun var lei ham og at min venninne måtte være klar over at han hadde bedratt henne flere ganger før.

Er det bare meg, eller er der flere som ikke hadde klart å tilgi noe sånt? Venninna mi lever jo godt på mannen sin da, han tjener jo fett og hun lite, så hun er jo på sett og vis avhengig av ham, men for en kjip situasjon å være i.

Skrevet

Jeg er sånn som ikke tåler utroskap.. Etter 3år med barnefaren og da vår datter var 3mnd fant jeg ut at han hadde vært utro. Jeg tok babyen og dro min vei, ble aldri sammen med han etter det..

Jeg tenker som så, en gang utro altid utro! Men, godt vi er forskjellige..

Skrevet

Hm. Jeg kunne tilgitt en engangsglipp, men et års tid med løgner og sniking? Det hadde jeg ikke klart å tilgi - iallfall ikke nok til å fortsette forholdet.

Man er bare avhengig hvos man innbiller seg at man er avhengig - hun klarer seg hvis hun VIL :o)

Skrevet

Jeg har en kompis som har en notorisk utro partner, og for henne er det kun seksuelt. Har bedt han slutte å fortelle det til meg og jeg trøster heller ikke lenger. Han kan ikke forvente at jeg skal klare å holde maska neste helg når de er her på middag. Det er for mye å forvente. Jeg tenker vel at om han kan tilgi, kan jeg ignorere det. Det er jo ikke noe vi kan gjøre, og vi må jo respektere de valgene venner gjør - om ikke det er alvorlige handlinger som vold og mishandling.

Skrevet

Enig med erteposen her. Folk må ordne opp selv.

Skrevet

Det er jo veldig fristende å involvere flest mulig for å samle sympati - men som erteposen sier; man raserer jo sitt sosiale liv om man går frem slik. Æsj, tenk å vite at gubben din har fyrt løs hos en annen dame, gang på gang på gang på gang.

Skrevet

Jeg er forsiktig med å ta sider og involvere meg i mine venners kjærlighetssliv. Men, dersom det hadde vært en av mine beste venninner så hadde jeg nok sagt i fra at han fikk slutte å logre med halen- istedenfor å komme med den mellom bena.

Jeg må nesten si.. Håper hun får seg en virkelighetsorientering etterhvert. Hun må jo være veldig glad i ham, og det er grovt det han har gjort.

Skrevet

Vi har opplevd det samme i nære relasjoner, at en har vært utro over lengre tid. Det er faktisk vanskelig for kretsen rundt også å oppføre seg normalt for de få utvalgte som vet... Det har skjedd SÅ mye som ikke burde skjedd, og nå later de som ingenting. Stakkars h*n som er bedratt sier jeg bare...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...