mto2 Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Kvar kan eg finne oversikt over cacas-forhandlarar? Kva butikk-kjedar har cacas-fargar? Hastar, så har ikkje tid til å handle på nett....
Gulosten™ Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Enste jeg har sett foreløpig er www.traktoren.no... Men det er ikke nettbutikk, du må skrive til dem hva du vil ha:)
noggie Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 glassmagasinet pleier å ha en del utstyr og farger. Bor du i Osloområdet har Cacas butikk i Kongens gate 14 (inngang Tollbugt), men de har ikke så veeeldig stort utvalg synes jeg. Er det en "ung mann" i kassa med litt langt hår bør du vite hva du ser etter for han vet vel knapt opp og ned på en slikkepott ; ) Måtte bestille det jeg skulle ha, etter å ha pekt på bildet og gjentatt bestillingsnummeret for han 2 ganger mens var i butikken klarte han fremdeles å bestille feil vare....
Margot Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Gå inn på http://www.cacas.no/, der kan du søke etter cacas forhandler, og du kan til og med bestille en demonstrasjon av produktene hjemme hos deg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå