Gå til innhold

Fikk snudd babyen min i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

var til vendingsforsøk i dag og heldigvis var det vellykket :) gjorde ekstremt vondt, men det gikk! :)

nå er jeg bare ekstremt redd for at han skal snu seg igjen før fødselen, skulle ønske jeg kom i gang nå! har så lite lyst på ks, og ikke seteleie,huff! så jeg blåser litt fødestøv på meg selv jeg! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre!! Håper han har vett til å putte hodet godt ned i bekkenet:)

Bare å vente på de riene da... Er nok ikke så lenge til høres det ut som:)

Skrevet

å d va godt d gjekk fint me snuingen, ja får håpe den holder seg der då ja, har du lenge igjen? men du må iallefall ha lykke t da. sender fødestøv t deg eg då.

Skrevet

Så bra at det var vellykket da :-) Ja, håper den holder seg med hodet ned nå da, og at du føder snart!

Lykke til :-)

Skrevet

Er litt nysjerrig; Hvordan snur de barnet? Er det på sykehuset de snur barnet?

Skrevet

ja, var på fødeavdelingen..de tar skikkelig tak på rompa og ryggen\nakken til babyen, og prøve å snu han rundt fra utsiden...han hadde lagt seg godt med stumpen nedi bekkenet, så hun måtte liksom nedi der å vippe han opp, det var ikke videre behagelig, men etter det gikk det ganske greit...

er ganske sjelden sånne forsøk er vellykkede, spes på førstegangsfødende, så jeg var heldig :)

Skrevet

jeg har ultralyd termin 18.nov, så det er jo tre uker til, men jeg holder en liten finger på mensterminen min som er 30.okt.....så får se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...