Popelko Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 var til vendingsforsøk i dag og heldigvis var det vellykket gjorde ekstremt vondt, men det gikk! nå er jeg bare ekstremt redd for at han skal snu seg igjen før fødselen, skulle ønske jeg kom i gang nå! har så lite lyst på ks, og ikke seteleie,huff! så jeg blåser litt fødestøv på meg selv jeg!
stinejinta Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Godt å høre!! Håper han har vett til å putte hodet godt ned i bekkenet:) Bare å vente på de riene da... Er nok ikke så lenge til høres det ut som:)
november barnet Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 å d va godt d gjekk fint me snuingen, ja får håpe den holder seg der då ja, har du lenge igjen? men du må iallefall ha lykke t da. sender fødestøv t deg eg då.
stinky-monkey Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Så bra at det var vellykket da :-) Ja, håper den holder seg med hodet ned nå da, og at du føder snart! Lykke til :-)
Sølvi77 Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Er litt nysjerrig; Hvordan snur de barnet? Er det på sykehuset de snur barnet?
Popelko Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2008 ja, var på fødeavdelingen..de tar skikkelig tak på rompa og ryggen\nakken til babyen, og prøve å snu han rundt fra utsiden...han hadde lagt seg godt med stumpen nedi bekkenet, så hun måtte liksom nedi der å vippe han opp, det var ikke videre behagelig, men etter det gikk det ganske greit... er ganske sjelden sånne forsøk er vellykkede, spes på førstegangsfødende, så jeg var heldig
Popelko Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2008 jeg har ultralyd termin 18.nov, så det er jo tre uker til, men jeg holder en liten finger på mensterminen min som er 30.okt.....så får se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå