liber Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 bare lurer litt. tok en test lørdagskvelden, bare for moro skyld. å syns lissom jeg så en svaaaak strek. å nå tør jeg ikk ta en til. er så redd for å bli skuffa. ikm var torsdag ell fredag
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 hei!! i mine øyne er en skygge strek at du kan skimte hvor streken skal komme om den er positiv om du skjøne men tolker den ikke positiv om det ikke er farge på streken...det er min erfaring ihvertfall:) ta en til da vel;)
liber Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2008 takk for svar. tør lissom ikk ta en ny test. er ikk så gla i denna testinga
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 jeg er sånn testoman jeg:) og ser akkurat det jeg vil se på testene hehehe(sånn er det når ønske er sterkt) derfor jeg sier at jeg ikke tolker skygge strekene som positiv....for hvis jeg bare stirre hardt og lenge nok så er den der.(flau).... men jeg ville nok tatt en til ja!! ihvertfall hvs du er over tiden.DIN skygge strek kan være POSITIV:)krysser fingrene for deg:)
liber Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2008 takk for det. skal ta en til helga igjen om tr ikk har møtt opp
Minesmå:)+en til! Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 her er mine tester.... tok 3 stk med to dagers mellomrom... første (torsdag) var neg, lørdag var svak strek og siste mandag, mye tydeligere!!! www.leon191006.piczo.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå