lillemor_til_to Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 noen som har råd?? jeg er så sliten og så lei!! orker ikke mer...vil bli fort ferdi m fødselen))..hehe. noen råd? kossn kan eg fremkalle rier..og o.s.v...
våken_om_natta Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg er 42 uker i dag, og begynner også å bli lei. Nå blir jeg satt igang på torsdag da, men skulle gjerne kommet i gang selv, så jeg vil også ha gode tips!
*Novembermor*Sebastian<3 Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Er i uke 37 selv. Og jeg føler virkelig med deg. Så dytter som bare det. Vil ha noen råd jeg også.
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Min jordmor sa til meg at de eneste "kjerringrådene" som er å ta for god fisk er SEX og stimulering av brystvortene. Spermier inneholder det samme hormonet som er i gelen de sprøyter opp i livmoren for å sette igang fødsel/modne livmorhalsen. Hvis en har mye modnings/masrier så kunne en stimulere brystvortene 5 min, hvile 5 min og så prøve på det en stund. Men som hun sa og var at hvis ikke kroppen/babyen er klar for å komme så er det ikke mye en kan gjøre for å sette igang fødsel. De kommer når de er klare. Er veldig slitsom og vente men i det lange løp så har babyen best i magen til den vil komme ut. Lykke til=)
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Melder meg på her!! Alle tips mottas med takk! Dytter i veg
halloween-termin :) Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 Kjære dere som er så leie. Jeg har ikke noe råd, men lurer på om dere har store plager eller bare er spent... Jeg er i uke 40, og begynner også å kjenne meg litt rastløs, men jeg har en fra før - og vil si at prøv å nyte tiden og ta dere god tid til alle de tingene som dere får veldig liten tid til med en liten baby... Lese, slappe av, gå på utstillinger osv. Vet det er lettere sagt en gjort, men det er mye man ikke får tid til med en liten baby. (Om dere har store plager, så gjelderikke dette.)
Lemis Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 Har det på samme måte. I uke 37 og mektig lei. Er utålmodig og sliten, men den største grunnen er smertene med bekkenet og i lysken som gjør at nesten alt er vondt. Har jo andre mindre plager som halsbrann og sånn men største grunnen til at jeg håper å føde snart er at jeg er sååååå lei av å ha vondt og nesten ikke kunne gjøre noe ting. Slappe av det har jeg gjort lenge nok.... Vært sykemeldt i flere mnd... Går til akupunktur og har veldig mye kynnere etter dette. Mange som sier dette hjelper med modningen og at fødselen går fortere. Ellers er det jo å bli strippet av jordmor eller gynekolog og å ha mye sex som virker som mange andre sverger til. Vi får holde ut så godt vi kan og huske på at kommer noe veldig godt ut av dette her til slutt:) Også er det virkelig ikke lenge igjen, hvis vi ikke da skulle gå 2 uker over terminen.....får nesten panikk av å tenke på det altså:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå