☆chiquita☆ Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg hadde ikm lørdag,og har enda ikke fått positiv test. Er det noen har som har opplevd det samme? Hvor mange dager etter ikm ble testen positiv isåfall??
Vannmann35 Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Dette skjønte jeg ikke... Dersom du har fått mensen, så betyr det jo nettopp at du ikke er gravid. Eller mener du kanskje å si at du skulle ha hatt ikm, men ikke fikk den? I så tilfelle betyr det fortsatt at du ikke er gravid. Testen skal kunne tas samme dag som forventet ikm. Selv tok jeg testet fire dager etter forventet ikm, og den var helt klart positiv :-)
Lalinja Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har hørt at noen må vente lenge etter IKM før de får positiv test. Det er individuelt hvor fort hcg-nivået stiger. Så du må bare ta flere tester, Chiquita!!! Krysser fingrene for deg!
3barnsmor? Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 jeg testa ikke positivt før åtte dager over ikm med sistemann, så det er fullt mulig. Ta ny test eller bestill timen til legen å få tatt en test der. Lykke til.
May-juli07+mai09 Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 1 gangen jeg var gravid fikk jeg ikke positiv test før etter 8uker på vei... og nå var jeg 5uker på vei før den viste positiv!!!! så ja du kan være gravid lykke til!!
Lykke X 4 Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Ikm betyr "ikke kommende mens". Vent noen dager og ta en test til. Det sies at noen må vente ekstra lenge på en positiv test. Kan kanskje være lurt å bestille noen billig tester, om du ikke har gjort det. Kan jo bli mye testing etterhvert
☆chiquita☆ Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2008 Tusen takk for oppmuntrende svar. Var nok litt klussete skrevet. Men jeg har fortsatt ikke spor av TR. Men har ikke testet siden tirsdag. Så nå er jeg jo 5 dager over ikm, så jeg tror jeg løper og kjøper en test!!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 løp og kjøp;-) lykke til, chiquita;-)...er her inne og smugtitter...
☆chiquita☆ Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. oktober 2008 Hehe:) Jeg også!!! Håper så jeg egentlig hører til her:) Hvordan går det med deg??
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 30. oktober 2008 #10 Skrevet 30. oktober 2008 ferdig med mensen fra helvete!!! føler at syklusen er på plass igjen, har hvertfall ikke spottet noe nå etter mensen..tvi tvi... håper du hører til her nå, så kommer jeg etter om 3 ukers tid;-)
Vannmann35 Skrevet 31. oktober 2008 #11 Skrevet 31. oktober 2008 Ok, sorry! Jeg mente å huske at ikm betydde "innkommende mens"... Så der tok jeg feil gitt.. Lykke til, håper du får positiv test snart!
☆chiquita☆ Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 31. oktober 2008 Ville bare si at jeg har tatt en test!!! Og den var POSITIV!!!!! HURRA!
rima Skrevet 1. november 2008 #16 Skrevet 1. november 2008 Gratulerer chiquita! Første innlegget jeg leste her inne etter at jeg selv har byttet forum siden positiv test i går! Dette blir gøy du!
☆chiquita☆ Skrevet 2. november 2008 Forfatter #17 Skrevet 2. november 2008 Veldig gøy! Gratulerer masse til deg også!
Lalinja Skrevet 3. november 2008 #18 Skrevet 3. november 2008 Gratulerer, chiquita!!!! Jeg var så spent på hvordan det gikk med den testen. Lykke til!!Jeg har julibaby jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå