Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg går ned ca en kg i uka, selv om jeg spiser alt jeg har lyst på !? Det er 3 1/2 mnd siden jeg fødte, og jeg veier nå mindre enn jeg gjorde da jeg ble gravid. Dette må jo være pga. ammingen, men begynner jo å se ille ut... Men hva gjør man da....spiser jo alt det jeg orker... Flere som opplever dette???
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Ta en legesjekk for sikkerhets skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå