Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Lurer på hva sjansen er for at jeg er gravid, når jeg slutta med p-sprøyta i Mai (etter 3 mnd), fikk mensen i august og september, men ingenting i oktober. Tror jeg er 1-2 uker for sen. I sommer har vi "hoppet av i svingen". Tror han har komt ut i tide, men det er jo alltid mulig at det kommer ut noe før også. Er ikke mensen litt uregelmessig etter å ha slutta på prevensjon? Jeg blødde nesten hele tiden, er derfor jeg slutta med det. Venter på mensen nå så jeg kan begynne på pilla, men er jo typisk at jeg er gravid nå da...¨ Dessuten hadde jeg en liiiiiten blødning for 3 uker siden. Bare sånn litt på papiret, og lurer på nå om det kan ha vert festeblødning. Men hadde ikke det de andre gangene jeg har vert gravid... Vet jo at jeg må ta test for å vite sikkert osv, men jeg tørr rett og slett ikke :/ Pyse ja!
Dronningen! Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Beklager altså men når du har hatt sex uten prevensjon så kan faktisk utfallet være at man er gravid OG "hoppe av i svingen" er, og vil aldri bli noen form for prevensjon. Ta deg selv i nakkeskinnet og kom deg på apoteket så slipper du å lure noe mer.... Beklager den strenge og kanskje litt nedlatende tonen:o)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Hehe det er i orden, det er kanskje det jeg trenger for å få RÆVA i gir å komme meg på apoteket! Vet at det ikke er prevansjon, vet ikke helt hva vi har tenkt med, har gått bra før liksom... Og p-pillene ligger å venter på at mensen skal komme. Men når har jeg gått så lenge å tenkt på at jeg kanskje er gravid, at det ikke er noe krise lengerm passer bare litt dårlig og foreldrene våre komme til å fly i taket.:/
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 P- sprøyte kan fucke opp systemet i flere år. Du kan være gravid siden dere ikke bruker prevensjon. Ta en test.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Det er den andre grunnen til at jeg slutta med det. Legen sa først at jeg kunne bli gravid med en gang jeg slutta, så fikk jeg høre fra flere andre leger og helsesøstre at det kunne ta mange år før jeg ble gravid. Men jeg tok sprøyta bare en gang da... Jaja jeg får ta test i morgen... Hjelp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå