Gå til innhold

siste luren før natta?


snaijka

Anbefalte innlegg

jeg lurer.. når får deres små sin siste lur før kvelden? vi har vår lillemann i seng mellom halv ni og ni om kvelden.. og han får derfor ikke sove etter kl 19... men lurer litt på om jeg burde sette grensa på 18 i steden??

Han er supergrei å legge,, og våkner fra 0-1 gang pr natt for et måltid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vår gutt sover siste lur ca. to timer før sengetid, men han er ikke fullt så grei og legge for natta, da han ikke er flink å finne roen selv. Når på natta er gutten din våken, og når står dere opp om mårningen? vi pupper ca 2 ganger før vi står opp i nitia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,gutten vår sover en siste lur ved 17-18 tida,og prøver og strekke legginga til halv 9,9 tida,men han skal ofte ha mat 2 ganger om natta,prøver og vekke han så han ikke sover for lenge på dagen,og gir han ofte mat utover ettermiddagen,kvelden,så han kan sove litt lenger før han våkner,blir godt når det blir mer rytme på søvn og mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her sovner mini mellom syv og åtte og sover helt til klokka fem morgnen etter, da får han pupp og er litt våken før han, får pupp en gang til og da sovner han og sover til klokka er rundt ni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er våken som regel i 2-3 tida.og får ei flaske,(denne uka har han sovet hele natta!! bare dytta inn sutta ett par ganger hver natt!!).og kl 7 er det morgen. Da må jeg uansett opp for å få eldstemann på skola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvn avler søvn var det noen som sa til meg en gang og jammen har det funket på mine unger. Jeg lar jenta mi sove når hun selv vil og har likevel ingen problemer med å legge henne rundt halv syv. Gir ett måltid i 2-tiden og ett i 5- tiden, så står vi opp i 8-tiden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har latt lillegutt få komme inn i rytmen sin selv, for det er jo ikke så greit å vekke eller nekte så små å sove, da blir det fort mye grin. Sover mest på dagen, og er våken og opplagt om kvelden, så gir siste måltidet i 22-23 tida og da sover han til åtte. Etterhvert som de blir eldre går det seg til med å sovne før på kvelden, pga fastere føde osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...