Gå til innhold

Har absolutt ALLE Odenwalderpose eller Voksipose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grunnen til dette innlegget er at det høres ut som man er en dårlig mor dersom man IKKE har voksi eller Odenwalder. Det er jo nesten de eneste posene som blir nevnt her inne.

Men det gir vel kanskje "status da"... det samme som Reima

HI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en billig fiberpose med et lammeskinn inni jeg, småen er alltid god og varm i den. Veldig fornøyd!

Skrevet

det gir ikke "status da" å ha posene, men "status nå". tok du'n?:P

Skrevet

Hehe... kanskje bare "status"???

HI

Skrevet

Jeg har kjøpt Odenwalder... Og det var virkelig ikke for status..

Jeg er førstegangs og har helt ærlig ikke peiling på merker og babyutsyr. Så at den ble nevnt her inne med jevne mellomrom også kom den på tilbud, og i og med at jeg ikke visste om noe annet så kjøpte jeg den..

Nå i ettertid så har jeg sett og lagt merke til andre merker, men vet ikke åssen de ser ut..

Syntes Odenwalder er litt søt da, med bamsen inni:o)

Skrevet

Ååå, så kult!! Jeg hadde en sånn m brunt cordtrekk da jeg var liten, men den har mamma seff kvittet seg med :(

Skrevet

Jeg får låne en 15år gammel voksi

pose, som det er kjøpt nytt trekk til for noen år siden...

Tror ikke det er snakk om status, men funksjon da min søster kjøpte den...

Noe som faktisk er litt artig er at alle mine 5 tantebarn har brukt den og nå skal også mitt barn bruke den.

Skrevet

Jeg har både Odenwalderpose og Voksipose. De er to veldig gode poser. Men voksien har jeg kjøpt brukt for en rimelig penge.

For meg handler det ikke om å kjøpe det dyreste, men jeg ønsker å kjøpe det som virker bra, som er bra for barnet og som kan brukes en stund, helst så lenge barnet har behov for vognpose. Hadde en gammel lammeskinnspose fra da jeg selv var baby. Men den kunne ikke forrigemann bruke så lenge (til max 2 år), min erfaring er at Odenwalder og Voksi kan brukes lengere ;) Lammeskinnsposen var heller ikke så lun rundt hodet.

Jeg har også Bugaboo-pose og Ertepose....så jeg har noe annet også ;) Hehe!

Synes det å kjøpe brukt og være på utkikk etter salg og tilbud, er en lur ting :)

Skrevet

Hadde Voksipose til storebror, men syntes den var utrolig klumpete og diger. Til lillebror har jeg en langt rimeligere lammeskinnspose, den duger akkurat like godt, men er mye lettere å håndtere.

Og vi bor laaaangt nordpå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...