Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 ikke tro på alt de sier her inne. har selv blitt spådd, jeg skulle bli gravid i juni, så en aen i juli, så ble det til november før det snudde iejn å hun var skråsikker på at det var august så ble det september eller oktober, hehe sa ta det med en klype salt, selfølgeli kan de tippe rett måned men det er bare flax tror jeg. disse svarene har jeg fått fra desember i fjor, hehehe
Klar for å bli mamma Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Hvis du noen gang e blitt spådd av ei synsk å dem spår fortia så skjønne du at dem ser ting. Men å spå framtia e vanskelig når den selvfølgeli kan forandres underveis å eg sjøl e blitt spådd av mange her inne gravid sommeren 08 som ikke skjedde å no e eg blitt spådd gravid helt fram til april neste år både prøverørs og ikke prøverørs. Men noe går igjen på mange av dem som har spådd meg sånn som barn og kjønn. Tror alle her inne må ta spådomm med en klype salt å heller gi konstruktiv tilbakemelding til den enkelte så vet de om de spår mye rett eller galt å husk at øvelse gjør mester som de sier. Jeg blir ivertfall i veldi godt humør av å bli spådd for da får jeg kjempe tro på at uansett hvor lang tid det tar så kommer det barn:-) Får håpe at du å alle som prøver snart blir gravid:-):-)
*tyren72* Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Hei jeg har samme oppfatning som dere, jeg har også blitt spåd gravid opp til flere ganger her inne og blitt spåd alt fra juni til nov flere ganger. De siste gangene har de sakt at de ikke ser noe graviditet på meg. Utenom ei her inne hun sa ting som jeg ikke hadde nevnt til noen og ikke hadde skrevet noen plass, dette var ting som jeg måtte sjekke opp i selv om stemte og det gjorde det, så noen unntak er det jo men ellers har ikke mye stemt. Men for alt i verden det er jo bra at de får prøvd seg, øvelse gjør mester.. Dette er absolutt ikke ment som kritikk til NOEN jeg synes det er tøft av dere som virkelig prøver. Stå på videre folkens.......
Klar for å bli mamma Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Hei Tyr 72 Kan eg spørre kem som har spådd rett. Arti å høre om samme har spådd meg
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Aurora spådde meg i april i år. Hun sa at jeg ble gravid i august, nå er jeg straks 12 uker:) Så hun så riktig. Hun spådde jente, så det gjenstår å se. Har også blitt spådd av enkelte andre som ikke har hatt rett. Men tror alle som vil bli spådd her inne tar det litt med ro. Hadde de jobbet med dette, hadde de ikke gjort det gratis for oss. Men de gir oss noen positive (forhåpentligvis) ord for fremtida, som de fleste setter pris på. Om man vil ha større utbytte av de synske kan man jo ta kontakt med noen som tar betalt for det, da for man mere utfyllende svar. Men heller ikke de er alltid enige. Synes dette er morsomt og spennende jeg:))) Så håper ikke de synske har tenkt å slutte med dette!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå