Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg er fader meg smelt på tjukka!!!!!!!!! Det var jaggu på tide ja! Enn du da???
LINDA*** Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Min gode, gode web-venn! Dette er fantastiske nyheter!!!! Svarte deg på ditt "psssst-jenter"-innlegg:) Fy fader. Også på EGEN hånd? Det er jo against all odds!!! Skjønner ingeting jeg;) Selv er jeg på vent noen dager til. Mandag er vel testdag. Så en får vel bare melde seg inn i støtteforeningen for O.B, hehe;) Er ikke så nøye på om jeg er gravid eller ei lenger. Skjer det ikke noe denna gangen heller så melder jeg meg derimot ut av spermforeningen;) Blir gøy å følge deg i alle trimestrene hvertfall. Bare å spørre hvis det er noe du lurer på (Men det er vel i grunn flere enn meg som har svaret på det meste;) Gudd løkk, girly!
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Hei på deg! Jepp, på egenhånd ja! Har jo prøvd siden april 2006 nå og gjennomgått masse utredning, men de finner jo ikke noe galt med noen av oss, så forholdene lå jo til rette for at vi skulle kunne klare det på egenhånd Og bæng... der satt den Var jo den friske havlufta på Romsdalskysten som gjorde susen ja
LINDA*** Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Men du... Hvordan var det egentlig å få en positiv test? Er det ikke helt sprøtt?? Det er jo til å bli helt skjelven av! Etter sååååå mange tester som bare er negative.... Og når man least expect it, så barra-bing-barra-bong - så er det full klaff. Det er så mange histoier om folk som er til utdredning og det ene med det andre, adoptivsøknaden er inne, og så bare klaffer det når man virkelig må... Det er nesten som en dårlig fotballkamp; når man MÅ vinne den ene viktige kampen, så er det søren meg det man gjør. Dette er velfortjent tuppa:) Er det ikke en rar følelese du sitter med nå egentlig? En god en også da.
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Det har ikke gått opp for meg ennå. LItt uvirkelig. Kjenner jo ingen symptomer heller. Hadde jeg gjort det hadde jeg kanskje trodd på testene og blodprøven Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå