Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Har dere inntrykk av at det hjalp noe særlig? Jeg har vært og fått det i dag og er spent på om noe skal skje snart... Har 2 dager til termin nå så Jeg syns det er på tide at lillegutt kan komme snart
Sola mi:) Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har vært 3 ganger til modningsakupunktur, startet ved 37 fullgåtte uker.. men akupunktøren legger vekt på at det ikke setter igang fødselen, men modner.. men i hodet mitt så vil vel modning føre til fødsel igjen.. hehe.. han sier også at modning med nåler vil øke effektiviteten i selve fødselsfasen.. jeg vet at det finnes punkter for å sette igang fødselen også, men det praktiseres sikkert ikke før etter termin.. og jeg vil tru at de som har prøvd modningsakupunktur vil ha vanskelig for å si om det hjalp eller ikke, da man ikke vet hvordan det ville ha blitt uten.. men jeg velger å tru at det har en effekt da. ..... vet ikke om du ble noe klokere av dette men!?
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2008 ja jeg vet jo at ikke ungen kommer med en gang nålene kommer på plass men det går jo an å håpe hehe:) håper jeg er ganske moden fra før av da så kanskje jeg ikke går langt over tid...
Sola mi:) Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 hehe, ja hadde det vært så enkelt.. ...men jeg må si at etter hver behandlig så har murringene i ryggen og kynnerne blitt sterkere.. og det er vel et tegn på modning.. har forresten tenkt å prøve akupunktur under fødselen også, som smertelindring..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå