stinky-monkey Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Har tenkt litt på en ting... Tror dere at det er noen sammenheng mellom det å være veldig aktiv på slutten av sv.skapet, og det å føde før termin? Etter en laaaaaang gåtur i dag, i relativt kjapt tempo, kjenner jeg nå noe helt enormt nedpress mellom beina. Det høres jo logisk ut, at jo mer man er i aktivitet (gåing osv), til lenger jobber babyen seg nedover i bekkenet.. Så derfor lurer jeg på om de som holder et relativt bra aktivitetsnivå på slutten av sv.skapet føder før tiden?? Og de som ligger mest på sofan og slapper av på slutten, om de går på overtid?? Noen sammenheng der kanskje? Hva er deres erfaringer?
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Hm... Godt spørsmål, eg dytter litt...
november barnet Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 ja d va ett godt spøsmål, eg e me å dytter eg.
våken_om_natta Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg jobbet nesten helt fram til termin. Hadde noen feriedager til gode. Hver søndag har vi vært på skogstur helt fram til termin var passert. Står opp tidlig hver morgen og kjører 3-åringen i barnehagen. Har vaska litt, levd ganske vanlig. Var på shopping på lørdag. Da var jeg 41+4. Nå er jeg 42 uker og har ennå ikke født. I tillegg er jeg konisert og har en såkalt svak livmorhals. Så nei, i mitt tilfelle har ikke aktivitet, eller mangel på dette, hatt noe å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå