kropp Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Nå holder jeg på å gå under! Klarer snart ikke mer!!! Nå har jeg hatt blødninger stort sett hver dag i 2 uker! Bare litt og litt hver gang! Er 13+1 i dag og hadde håpet at jeg skulle kunne nyte svangerskapet og slappe av når jeg kom til uke 12 men akkurat nå er jeg bare SLITEN!!!!!
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Vet du, det kommer til å gå så bra =) Sånn har jeg hatt det i 2 svangerskap (holder på med 3 nå) Jeg har hatt blødninger gjennom hele. Det er veldig nervepirrende, det vet jeg Har du fått henvisning til sykehuset for ultralyd for å sjekke? Bruker å være snille på det
Vil Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Hei kropp, skjønner godt at du er sliten. Husker jo det du opplevde for et par uker siden. Har du en livssituasjon som gjør at du kan slappe av? Kan du sykemelde deg feks? Burde du kanskje gjøre etter det du gikk gjennom. Legg deg ned og ta det med ro! Føler med deg!
kropp Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2008 Tusen takk for svar, kjenner jeg får klump i halsen og mest lyst å bare bryte sammen rett og slett. Det er liksom nok nå!!!! Kan ikke sykmelde meg pga aitusjaonen på jobb! Skal holde ut til jul og så "gi fa.." tror jeg! Fikk time til ul i morgen, håper de kan finne ut hvorfor jeg blør så jeg kan slå meg til ro!!
kropp Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2008 Gikk kjempe bra!! Aktiv liten krabat inni magen:-) Vifta med hendene og sprella med føttene, herlig å se! Blødningene vet vi ikke hva kommer fra, men hvis det er bak mormunnen kan det ligge veldig lenge før det kommer ut. Kan ta uker. Så alt kan være fra en og samme blødning rett og slett,selv om det er spredt over 2 uker! Legen så ingen tegn til at det var noe blødning inni iallefall. Så lenge det er mins blodkar som blør er det ikke farlig, det er hvis det kommer fra Fosteret det er skummelt. Ingenting som tyder på at det er noe med fosteret som er galt iallefall, perfekt liten baby!!!
Vil Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Så godt å høre kropp! Prøv å slappe av og venn deg til tanken på at det kommer til å gå bra! Huff, så mye du skulle få på deg. Tenn kongerøkelse, spis julemarsipan, les gode bøker og gjem deg under teppet. Litt individuelt hvordan man koser seg såklart, men prøver å si: Skjem deg selv bort litt! Alle gode tanker.
kropp Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. oktober 2008 Tusen takk!! Høres ut som en veldig god plan det der:-)
£iten_i_magen Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 Høres ut som om du har fått opp motet nå, og vil nødig ødelegge det, men vil bare gi deg noen råd også! Vær nøye med å følge legenes råd, når det gjeldr sykemelding, tenker jeg på. Hvis de sier at du bør ta det med ro, ville jeg absolutt gjort det, så får heller jobb være jobb. Hvis dine overordnede løser ditt fravær på en dårlig måte, må de ta det på sin egen kappe! Det er ikke din skyld! Du må ta mest hensyn tileg selv og babyen din nå. Jeg ville også bedt om ekstra oppfølging og fått sjekket bakterieflora i kjeden jevnlig. Mange leger mener det ikke er nødvendig å behandle oppblomstring av GBS-bakterie. Hvis du du skulle få oppblomstring av dette, ville jeg forlangt antibiotika. Husk at over 90 % av alle som blør går det bra med! Klem
kropp Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 31. oktober 2008 Tusen takk:-) Godt med litt omtanke:-) Snart ferie og fri i noen uker og etter det skal jeg vurdere hva jeg gjør med jobben, regner med at jeg går ned i stilling iallefall!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå