jente30L Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 skulle hente småen i bhg i dag... så ble han sint fordi det ikke var pappa som hentet... det skal hentes i bil,og ikke vogn... hehhhe så skulle han ikke være med ut,og så løp han i vei... lillebror hyler på armen og er sulten og bussen går om 10 min.-... med andre ord.. tiden er knapp... småstressa løper jeg etter guttongen men han kommer seg unna å hyler neeeeeeiiiii ser ingen andre muligheter og hyler høyt...VIL DU HA BOLLE? på mirakuløst vis blir ungen snill som ett lam,setter seg i vogna og spør etter bollen... han får den og jeg puster lettet ut... og så hører jeg en blid mamma--- det er godt at andre og kan ty til bestikkelser og at det ikke bare er meg:)
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 hAHAHA, nå ble jeg litt glad. Senest i går tok jeg meg selv i å gjøre det jeg aldri aldri skulle gjøre.. ."Hvis du går opp trappa selv, skal du få en sjokoladekjeks" (jeg hadde 3 poser med mat, en ryggsekk med skolesaker og vonde lår etter løpetur.... *flau*)
Zitro Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 He, he... Eeeeeelsker bestikkelser selv... Eneste måten få 3 åringen til å fungere normalt iblant det gitt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå