Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 å barbere hodet til baby for å få jevn hår vekst? fikk litt sjokk på barseltreff i dag då det var ei som hadde gjort det på sin 8 mnd gamle datter..
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 hahaha.. tror jeg hadde begynt å le, hadde jeg sett det:) Det hjelper ikke på noenting. Samme som frisøren prøvde å lure meg med, en gang mamma ville jeg skulle klippe kort; "det blir SÅÅÅÅ mye tykkere og finere om vi klipper det". Nei, det ble ikke det, for jeg er født med tykt hår, jeg. Og tykkere ble det IKKE av å klippe det, ikke jevnere heller. Det må jo ha sett komisk ut, da. Og en god latter forlenger jo livet, sies det;)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 syns litt synd i jenta jeg..... og ja, det så veldig merkelig ut.!!!
Sånn kan det gå Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Har for vår del ikke sansen for "babyfjoner" etter hvert som ungene vokser til, så vi "barberte" alle ungene de første par årene. Når de ble større har gutta fortsatt med kort kort hår mens jentenes hår har vi latt vokse.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Hm, "alle" sier jo at det hjelper å klippe håret, da blir det finere når det kommer ut? Jeg har ikke prøvd det selv ennå, for det har ikke vært mye hår å snakke om her i gården (15 mnd nå og begynner å komme for fullt). Men hun på barselgruppen din gjorde det bare i beste mening, og det er vel bare en uke eller to det ser litt merkerlig ut. Det går seg til.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Å herremin! Jeg hadde aldri kunne drømt om å klippe vekk de nydelige "fjonene" på jenta mi! Tåpelig spør du meg...Håret blir ikke tykkere av det eller jevnere vekst. Bare en optisk illusjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå