Gå til innhold

tidlig ul i bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet kor de har tidlig ul i bergensområdet? når er det best å ta tidlig ul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når er det best ja... Det kommer veldig an på hva du vil med ULen. Om du er usikker på hvor langt du er på vei, er det visst best å ta det i uke 6,7 eller 8. For da kan legen gi helt presis beskjed om hvor langt du er, mer presist enn senere visstnok - når fostrene vokser forskjellig. Samtidig er det jo ikke så gøy for deg så tidlig, for du får ikke se så mye. Jeg var på UL da jeg var 8+5 og så hjertet og bittelitt bevegelse, hjertet er visst synlig fra uke 6-7. Det var okei og veldig betryggende. Men jeg var på UL igjen da jeg var 12+1, og det var helt fantastisk. Helt fantastisk. Babyen spratt rundt som en villmann, slo salto og viste seg fra alle mulige sider og var blitt overraskende stor.

Jeg har vært hos sentrumslegene. De er kjempegode. Har storskjerm og gode bilder så du får se mye. Har fått time tre timer ettar at jeg bestilte hver gang! Med studentrabatt koster det 850 kr, som er billig til UL å være.

Ligger i samme bygg som jernbanen faktisk, inngang fra den siden som vender opp mot Hotell Terminus.

Skrevet

så spennende.. jeg vil se at alt er bra med den lille og se om det er flere enn en, da det er tvillinger i min familie og barnefarens.. tenkte å bestille time når eg var i uke 10. er nå i uke 6+5.. må man bestille nå, eller kan man vente til det nærmer seg? hvordan foregår en innvendig ul? får man bilder med hjem?

Skrevet

Det er innvendig UL så tidlig, og ja du får bilder på mail hjem. Vi fikk 20 stk. som raskt ble distribuert i kommende besteforeldre.

Ingen vits i å bestille time så fort, jeg fikk time etter tre timer. Men klart du kan sikkert bestille så tidlig om du vil. Men et par dager i forkant er mer enn nok.

Gled deg, det er veldig gøy!

Skrevet

Du kan også ta UL på majorstuaklinikken, den ligger bak legevakten i byen. eller bak den maritimskolen. Det koster ca 1200,-

Men jeg lurer på en ting når kan man se kjønn på UL?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...