Gå til innhold

Nøstebarn er helt genialt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare si det; jeg elsker nøstebarn! Har mottatt to fulle pakker derfra den siste uken og alt sammen er helt supre barneklær!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det trekker litt ned at mange av produktene deres (av ull i hvert fall) ikke kan vaskes i maskin, og at garnet deres "kun" kan vaskes med et eget vaskemiddel som de forhandler... Min mor har strikket en masse plagg til minsten, etter at jeg hadde handlet garn og strikkeoppskrifter fra Nøstebarn. Her går det i maskinen med Milo, så få vi se om det påvirker kvaliteten...

Skrevet

Enig, men skjønner også at mange synes det blir for dyrt. Jeg kjører alt i maskin på 30 grader ullvask og milo uten parfyme, og det går helt greit:) Men det kommer visst ann på vaskemaskinen. Greit å prøve ett plagg først (det billigste:) for å se om det tåler maskinen.

Skrevet

Er det ikke fordi de er beregnet på ull som forsatt har lanolin i seg? Eller hvordan en nå sier det:) Kjøpte en flaske og den er drøy. Når vi gikk tomme kjøpte vi et annet merke på Helios som nøstebarn mente fint kunne brukes fordi de var så like. Har brukt milo senere.

 

Helt fantastiske produkt, men dyrt for en studentlommebok:) Til førstemann hadde jeg tre bodyer og en pysj, og de brukte jeg første 6 mnd. Trenge ikke mer, men lillebroren fikk mer stæsj.

 

Pysjen, som vi fikk i gave, er nå brukt til tre barn og den holder seg. Men en kan like godt bruke en strømpe bukse og body i ull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...