Gå til innhold

Når begynner man å kjenne liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter ultralyden i dag, er jeg ikke sikker på om jeg gleder eller gruer meg til jeg kjenner bevegelsene, for det var jammen en aktiv krabat der inne!

Når er det 'vanlig' å begynne å kjenne liv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er veldig individuelt, jeg begynnte å kjenne i uke 17-18, nå er jeg 21+3 og kan til og med se sparkene på utsiden av magen:)

Skrevet

Varierer nok en del.

Med snuppa kjente jeg liv fast fra uke 18.

Denne gangen har jeg kjent liv daglig siden uke 15.

Er nå 22+0 og sambo kan kjenne lille i magen også.

Skrevet

Jeg har ikke kjent noe ennå tror jeg. Er 20 uker nå. Venter og venter....

Skrevet

eg tror eg har kjent liv siden uke 12, er 16 fullgåtte uker på torsdag. Har en liten feeling på om eg kanskje er lengre på vei enn eg tror.

Skrevet

snart i uke 13 og jeg kjenner liv av og til.

var masse tidlig i dag,før jeg sto opp

Skrevet

Hei

Jeg kjente nok liv da jeg var 13+5, og var hos legen for å høre hjertelyden. Legen klemte på livmoren, og da kjentes det ut som om det var noen bobler der inne. Legen mente det var den lille krabaten jeg kjente da ja.

Ellers vet jeg ikke om jeg har kjent noe, men synes innimellom det blir en følelse av luft foran i magen hvis jeg sitter mye fremoverbøyd.

Er 14+5 i dag.

Skrevet

Jeg begynte å kjenne liv fra uke 17-18 med første. Nu kjente jeg liv i uke 14.

Skrevet

Jeg går fælt og lurer på om det er liv jeg kjenner om dagen. Er i uke 13 nå, og i går og i dag har jeg 3 ganger kjent en "leamus-aktig" prikking langt nede på høyre side av magen. Bare 3 prikk, men du så herlig! Husker det var slik jeg kjente det sist også:-)

Skrevet

Jeg er 19+5 i dag, og venter fortsatt på å kjenne tegn til spark fra nurket!

Skrevet

jeg er 12+2 og kjenner bitte små bevegelser innimellom. Ca en gang om dagen el noe. Leste at det kan gå flere dager mellom hver gang- om man kjenner det så tidlig. Men min første kjente jeg det ikke før rundt uke 19-20 mener jeg å huske.

Skrevet

Jeg venter nr.3 nå, og har kjent liv daglig siden uke 13.

Men nå kjenner jeg det igjen, og vet hvordan det føles.

I første svangerskap kjente jeg ikke noe før uke 18, andre gang rundt uke 12+4

Skrevet

kjenner liv hvær dag jeg, spesielt om kveldene og jeg er 14+3 i dag har vel kjent liv daglig nå i 1 ukes tid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...