Baremeg Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Var det upasterisert som ikke var greit? Eller omvendt??? Greit å vite:)
my71 Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Pasteuriserte oster kan spises. Samt forsiktighet med blåmuggost og brie (myke oster), som kan spises hvis de har lenge igjen på holdbarehtsdato.
Snøfnugg75 Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Det stemmer- upastirusert er fy- MEN du kan varmebehandle den- ha på pizza feks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå