Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 har ikm 3 nov.i sted kom det litt brunt når jeg var på toalettet.jeg føler også at mensen kommer hele tiden og flyr på do i tide og utide...hm..blir spennende dette tror jeg må teste i morgen.... noen som har det samme eller vet??
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Hei. Jeg selv har ikm 1 nov. og har kommet brunlig utflod søn og man, og nå i dag kom det blod. Har hatt blod på papiret i hele dag, men lite i truseinnlegget. Testet negativt i dag. Jeg vet over hodet ikke hva dette kan være. Hadde EL forrige helg, og er jo merkelig om det er mensen som ankommer nå? Kan jo være en festeblødning...men da i mitt tilfelle en LAAANG festeblødning...hm... Har du brunt på papiret hele dagen? I trusa? Jeg har ikke mensmurringer i det hele tatt. Kjenner ingenting...
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2008 nei,kun en gang når jeg tørket meg.ingenting etterpå hverken på papir eller i trusa..har aldri hatt festeblødning før(hvis det er det da)det får jo tiden vise.... Kan ikke være mens nå...ja vi vet jo aldri. krysser fingrene for oss begge ihvertfall:-))
Prøvigjen Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har IKM i dag, fikk Bittelitt brunt jeg også i går, men det stoppet nesten opp...ingenting i dag, men det kan selvfølgelig være TR som er på vei.Mest sannsynlig. Men det rare er at jeg har hatt så mange symptomer hele tiden at... Har vært gravid før, og har hatt det akkurat likt nå..Murringer i magen i to uker nå bl.a. Vel, ikke tatt test siden jeg tror jeg begynner å blø nå, orker ikke å skru opp forventningene..=) Håper det er festeblødnign hos dere. Det er det ikke hos meg, altfor sent. Men sist jeg var gravid hadde jeg festeblødning på dag 6 (ivf, så det ble dag 6 etter innsett, og dag 9-10 etter befruktning/uttak). Da kom det litt friskt rødt blod som stoppet like fort som det kom. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå