Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 JEG ER GRAVID!!!!!!!!! Etter 2,5 laaaange år, 2 negative AIH og 2 negatide IVF, så har vi faktisk klart det på egenhånd Så da er vel dette en av solskinnshistoriene da vel?!? Hehe... Vet ikke helt hvor langt jeg er på vei egentlig, men ca 3+6 tror jeg. Ventet egentlig å få mens i slutten på denne uka. Men nå satser jeg jo på at den ikke kommer da Absolutt ingen symptomer utenom det vanlige Kun 3 dager med halsbrann, men det er vel nesten ikke et symprom en gang Fikk svakt positiv test på sønadg og sterkere strek idag Og tok en blodprøve på jobb idag, så da er det ingen tvil Får bare håpe den klorer seg fast til juli neste år
♥ lillemin ♥ Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Ååhhh...så moro for deg! Blir så glad på andre sine vegne når man hører om slike historier =) Vet akkurat hvordan ventetiden føles som, det er sikkert noen av de lengste årene i livet! Lykke til <3
Mille38 Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Så fantastisk da Turbo, helt utrolig:)) Gratulerer!! Håper den sitter der til juli-lykke til! Klem
Kanskje i år? Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Så fantastisk! Kan huske et innlegg hvor du nesten avskrev deg selv fra å være en av de heldige som kunne komme med solskinnshistorier Tenk! Nå er det du som deler denne fine nyheten her! Takk for at du deler dette med oss andre - dette er fine og oppmuntrende nyheter for oss andre. Lykke til!
kruttønna Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Og så på egen hånd da!!! Ingenting er bedre. Mange gratulasjoner sendes.
Humlasuse Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Gratulerer kjempemasse ! Så gøy, da :0) Lykke til videre med rugingen! Vi "ses" vel kanskje inne på 1. trimester, da ;0) ?
Gemini72 Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 Så bra. Gratulerer så mye og lykke til med den voksende magen. Helt uttroligt.....like gøy hver gang noen kommer med slike solskinnshistorier.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 Gratulerer ) Denne nyheten smakte godt ! )
lindynatt Skrevet 28. oktober 2008 #9 Skrevet 28. oktober 2008 Næmen så kjekkt da... Jeg er skikkelig glad på dine vegne
MK73 Skrevet 28. oktober 2008 #10 Skrevet 28. oktober 2008 Hurra, hurra, hurra!!!! Fantastisk, turbo! Nå ble jeg kjempeglad! Dette var utrolig fine nyheter - og så det helt på egen hånd. Du fikk positiv test såpass tidlig at det kan vel være et tegn på at du produserer HCG som bare det, og at spiren har klort seg innihampen godt fast. Vi satser på at vi skal bli mammer omtrent samtidig, du og jeg :-) Nå har du i alle fall lagt til rette for at jeg skal få en ekstra fin ettermiddag, takk for det!
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 28. oktober 2008 #11 Skrevet 28. oktober 2008 Jippi!!!!!!!!! Nå ble jeg glad :-))))))) Dette er jo bare helt utrolig! Dette var vel fortjent, Turbo!!! Klem
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 28. oktober 2008 #12 Skrevet 28. oktober 2008 Å HERREGUD Å HERREGUD Å HERREGUD Å HERREGUD!!!!!!! Det er helt utrolig, Turbo!!!!!!!! Sitter med tårer i øynene! Det er jo helt fantastisk!!!!! :-D GRATULERER SÅ UTROLIG MYE!!!!!!! Og velkommen inn på 1 tri! :-D Yey!
nina er gravid;) Skrevet 28. oktober 2008 #13 Skrevet 28. oktober 2008 JIPPI..gratulerer så masse..helt fantastisk ..lykke til..ble helt rørt gitt..stor lykkeønsking fra meg..
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #14 Skrevet 28. oktober 2008 Takk for alle lykkeønskningene!!!! Det har ikke helt gått opp for meg ennå Har jo ingen symptomer! Hadde jo liksom forventet at jeg skulle kjenne NOE i alle fall
Alid@ Skrevet 28. oktober 2008 #15 Skrevet 28. oktober 2008 Gratulerer så mye! !!Tenk at dere klarte det på egenhånd etter mange års slit det er jo helt supert. Nå trenger du ikke blinke med kulokkøynene til riksen med tanke på å få nye medisiner:) Ønsker deg alt godt og lykke til!
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 28. oktober 2008 #16 Skrevet 28. oktober 2008 må si det her og, turbo!!!! Gratulerer sååå masse, jeg bøyer meg i støvet og er MEKTIG imponert!!!!!
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 28. oktober 2008 #17 Skrevet 28. oktober 2008 Gratulerer så utrolig masse!! Dette var en utrolig positiv nyhet! Lykke, lykke til!! Det skal bare gå bra, Turbotrollet!!
ES76 Skrevet 28. oktober 2008 #18 Skrevet 28. oktober 2008 Oh, my god så deilig:) Og så med naturmetoden da...Gratulere så masse!
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 28. oktober 2008 #19 Skrevet 28. oktober 2008 Åh Turbotrollet, dette er jo helt fantastisk:-)))))))))))))) Gratulerer så utrolig mye. Ble skikkelig glad da jeg så denne hemmeligheten:-))))))))))) Håper det blir skikkelig julilykke for dere. Masse lykke til:-))))))
SkyBaby Skrevet 28. oktober 2008 #20 Skrevet 28. oktober 2008 gratulerer!!!!!!!!!!!!!!! så herlig for dere!!!!! woohoooo
lillebie på`n igjen Skrevet 28. oktober 2008 #22 Skrevet 28. oktober 2008 Gratulerer så mye turbotrollet!!!!endelig var det verdt all ventingen og prøvingen!!!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 28. oktober 2008 #23 Skrevet 28. oktober 2008 Sååååååååå herlig.. dette er jo fantastisk!!!!! Også på egenhånd hehe burde snart laget en egen tråd for oss som plutselig blir gravide på egenhånd, er en del nå og det er jo helt utrolig.. skikkelig solskinnshistorier.. Masse lykke til, og kos deg med spiren... Gratulerer sååååå mye.
Mikkemafian Skrevet 28. oktober 2008 #24 Skrevet 28. oktober 2008 Ahhh Fantastisk!! Det er så utrolig bra. Krysser alt jeg har for at huleboeren går i hi i 9 mnd!!!!! Lykke til:)
Eggerøre ♥ Skrevet 28. oktober 2008 #25 Skrevet 28. oktober 2008 Gratulerer!!! Dette er helt fantastisk. Sitter med tårer i øyekroken jeg nå =o) Håper jeg kommer etter ) Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå