Gå til innhold

Velkomstpakke fra F&B


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner velkomspakken (koppholder) min fra foreldre og barn, har purret en gang, fikk beskjed om at den kom sammen med neste utgave, fikk nye bladet idag, og ingen koppholder.

 

Savner nemlig koppholder til kaffen når jeg er ute å går med gullet. Har ventet med å kjøpe en fordi jeg venter en fra F&B...

 

Flere enn meg som ikke har fått noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk beskjed om at regningen for abonementet kommer med bladet rundt 1.november. etter regningen er betalt, kommer koppholderen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...