Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg savner velkomspakken (koppholder) min fra foreldre og barn, har purret en gang, fikk beskjed om at den kom sammen med neste utgave, fikk nye bladet idag, og ingen koppholder. Savner nemlig koppholder til kaffen når jeg er ute å går med gullet. Har ventet med å kjøpe en fordi jeg venter en fra F&B... Flere enn meg som ikke har fått noe?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 fikk beskjed om at regningen for abonementet kommer med bladet rundt 1.november. etter regningen er betalt, kommer koppholderen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå