blond Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Eller blir ting plassert der det er ledig plass? Jeg synes det er så kjekt å ha system i oppvaskmaskinen for da går det raskere å tømme den igjen. Mannen min synes jeg er rar, men begynner vel så smått å innse at det er praktisk å sortere før man setter i maskinen.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Ja, delvis system. Prøver å sette de like fatene ved siden av hverandre, og setter middagsfat for seg så langt det er plass. Bestikk har jeg alltid hatt system på. Lært hjemmefra av mamma. Setter gafler for seg, kniver for seg, store sjeer for seg og små sjeer for seg. Går jo så kjappt å tømme maskina da. Samboern mener vi ikke trenger å ha mitt system fordi det "alltid" er han som tømmer maskina uansett. Jeg sier det skal være sånn, for innimellom tømmer jo jeg den.
blond Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2008 Strengt tatt har han vel et poeng, eller hva?
bente69;) Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Sånn har vi det også...*ler* Kniver i en kurv, gaffler i en annen osv. Frokosttalerkner etter hverandre på den ene siden, middagstallerkener på sin plass osv. Om noen andre enn jeg eller kællen setter inn i martha som vi kaller "henne" må jeg rydde etter dem, for å få det i system *ler*
Yada Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg rydder etter mannen min når han har satt ting inn. For han bare "slenger" det inn. Jeg starter å fylle opp innerst, til ytterst, og like tallerkener ved sidenav hverandre osv osv. Noen ganger står jeg og tenker at dette er idiotisk. Men er man perfeksjonist så er man det....
blond Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2008 Hehe.. det er en tullete ting å bruke energien på, men ikke bare bare å endre på..
Yada Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 Ja det kan man si Men så får jeg plass til mere inni der enn det han gjør da, fordi jeg plasserer det riktig og ikke på skeiva. Så da sparer vi miljøet når vi kan kjøre full maskin istedefor halv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå