Gå til innhold

Babypakken til rimi


Lille Persille m 2 små..:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt treig, så har ikke henta ut den pakken 0.-6 mndr enda, tror dere jeg får den selv om lillegutt er 7mndr?..hehe, litt teit å spørre kansje, men hadde vært så flaut å komme dit å ikke få den..:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han må vise leg. :P

 

Jeg henta den andre pakken da min lille var litt over 1 år, de sa ikke noe da.

Skrevet

Haha, kansje jeg må ta med fødselsattest ja..;)

Flott, kansje jeg bare sender sambo nedover i stedet, det hadde vært det enkleste..;)

Skrevet

Når jeg tenker meg om, så sendte jeg 7-åringen avgårde for å huke tak i en Rimi-mann. Haha.

Skrevet

Haha, ja der ser du..godt å høre det er flere..:) Egentli er det bare flaut å hente sånne pakker, men er jo så spennende også.. Har jo en 5 åring jeg kan sende om sambo slår seg vrang, eller stiller jeg bare vogna opp, så får minste mann holde kortet og håper at noen tar hintet..hehe..

Skrevet

Godt å ha storesøsken, altså. :D

 

Om hun ikke hadde vært med, hadde jeg nok sendt mannen jeg også altså, han pleier sjelden å slå seg vrang. Haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...