Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg er litt treig, så har ikke henta ut den pakken 0.-6 mndr enda, tror dere jeg får den selv om lillegutt er 7mndr?..hehe, litt teit å spørre kansje, men hadde vært så flaut å komme dit å ikke få den..
Blåmandag¤ Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Kanskje han må vise leg. Jeg henta den andre pakken da min lille var litt over 1 år, de sa ikke noe da.
Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2008 Haha, kansje jeg må ta med fødselsattest ja.. Flott, kansje jeg bare sender sambo nedover i stedet, det hadde vært det enkleste..
Blåmandag¤ Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Når jeg tenker meg om, så sendte jeg 7-åringen avgårde for å huke tak i en Rimi-mann. Haha.
Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2008 Haha, ja der ser du..godt å høre det er flere.. Egentli er det bare flaut å hente sånne pakker, men er jo så spennende også.. Har jo en 5 åring jeg kan sende om sambo slår seg vrang, eller stiller jeg bare vogna opp, så får minste mann holde kortet og håper at noen tar hintet..hehe..
Blåmandag¤ Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Godt å ha storesøsken, altså. Om hun ikke hadde vært med, hadde jeg nok sendt mannen jeg også altså, han pleier sjelden å slå seg vrang. Haha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå