isi* med liten januar spire!! Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Har idag tatt en laaaang god dusj (tømte hele tanken hihi). Er midt i flyttesjau og stress alle veier. Så fannt ut jeg skulle slappe av litt i kaoset. Hårkur, og en deilig mild peeling på min ellers så esende kropp hehehe. Da kom jeg på at hmm, hvordan står det til neden til ettersom jeg har fått "tak" og sexlivet har jo stått stille siste tiden. (Sambo vil ikke ha sex med babyen sin, å når han sa det slik fikk jeg helt avsmak også, så vi kooser og stryker på hverandre for tiden hihihihi) Å gudbedre. Er sikkert flere uker siden det var oppryddning der nede. Aldri vært så ille før tror jeg. Hihi. Men enklere sagt enn gjort å fikse opp i det. Så med bekkenløsning, bokserte jeg med ned på rompa i dusjen og skulle prøve å få det her til. Men med magen i klem med puppene og dårlig sikt var ikke det så enkelt hehehehe. Å jeg er blitt litt hoven/øm nedentil også. Hehehehe. Takk å lov for at jeg er alene hjemme!!! Noen andre som må le litt av seg selv og graviditeten??? Eller kanskje har noen gode ideer til hvordan få fikset opp i underetasjen (hihihihihi) utenat du aldeles blir til en flodhest i bevegelsene og må føle deg frem :-p???
Elise18.11.08 Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Hehe.. Må si jeg har problemer med det samme! Ler av meg selv stadig vekk, selv om jeg har vondt og er lei! Høres ut som en gammel mann når jeg reiser meg opp å skal gå.. Jeg går som en nitti-åring også.. Hehe! Tror ikke underetasjen er det flotteste syn nå heller.. Prøvd å barbere, men er nok litt stubber her og der;)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2008 Hehehe ja ikke greit det der. Å mens en prøver så ligger jo armen på magen, å da kan du være sikker på at minsten sparker akkurat der så armen hopper rundt. Hehe. Nå er du litt lenger enn meg da. Hehe. Ja jeg må bare le. Sambo kaller meg bollo, og jordmor sa jeg såg ut som en ku når jeg gikk. Så jeg har gitt opp å får kose meg med minsten i 2-3 mnd til hehe.
Eso Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Det er et ord som passer veldig godt på intimbarbering for tida, og det er RISIKOSPORT!!!!! Jeg har rett og slett gitt opp. Jeg har også en sambo som ikke vil ha sex med babyen sin, så da har jeg rett og slett gitt fean!! Det er helt forj*velig for å være ærlig, men forrige gang jeg prøvde, så kutta jeg med såpass at jeg blødde i 2-3 timer etterpå. Pluss at jeg pleier å sitte på huk i dusjen for å få det glatt nok, og jeg er redd for at hvis jeg skulle satt meg i den høyden nå, så tror jeg nesten ikke jeg vil komme meg opp igjen uten hjelp... Så da får jeg bare være litt ekkel de neste 2 mnd.. Hva gjør vi ikke for bebisene våre..
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Må man være barbert til fødselen? Vet de gjorde det før i tiden.. barberte kvinnene. Usj.. jeg også kuttet meg skikkelig da jeg forsøkte å barbere meg, dro til voksing da for 2 mnd siden, men fy fader å vondt det gjør etter jeg ble gravid!! Det skal jeg ikke gjøre før etter ungen er ute igjen altså! Heller bare la bushen gro! fordet om bush er bæsj....
isi* med liten januar spire!! Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2008 Hehehe åff voksing nei. Syns det var ømt å barbere seg bare hehehe. Har ikke peiling, men for sin/min egen del så er det jo greit å være litt "fresh". Bare for egen følelsen sin skyld. Men hehehehe lurer på hvordan det skal gå neste gang. Da er jo jeg bare blitt enda større hehehe. Leeer* av deg Gullejenteimagen. Hehehe. Vittig. Huff da. Trodde jeg kuttet meg som bare det idag. Men gikk tilsynelatende fint hehe. Disse mannfolkene. Ikke noe å gjøre med. Vi får heller gå sexløs har jeg funnet ut. Når har du termin? Jeg har 15 jan. Sitte på huk forsøkte jeg i sånn 1 sek idag, til jeg dumpet ned på baken. Hehe å når jeg skulle opp igjen. Gudbedrehjelpes sier bare jeg. Noe mer usexy skal en lete leeenge etter hehehehhehehehe!!!!
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 Ja her er det barbering i blinde, men om en mnd så må nok gubben ta over hvis han vil se ei barbert trimma mus;) Så sist svangerskap så barberte han en gang i blandt, så det er rådet, sett mannen til jobben:)Og når det gjelder å ha sex med bebien sin så er da det bare merkelig(synes vi da,hehe), men her ikke lysten den store fra min side, men er jeg klar så er gubben klar:)Her er temen 10 januar:)
Paulita Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 Hihihi, risikosport var en treffende beskrivelse på intimbarberingen nå ja =) Samboeren min ymtet frempå her om dagen at det kanskje vokste litt vel vilt der nede nå, og prøvde å si så forsiktig han kunne at det var på tide å gjøre noe. Heldigvis er han ikke snauere enn at han tok barbermaskinen sin, og fjernet alt, slik at jeg bare hadde kort hår igjen. Deilig å slippe å tenke på det selv i alle fall, og man føler seg lite fresh med DEN busken der nede (selv om jeg ikke ser så langt ned lenger, hehe).
Lille_Sebastian :D Skrevet 28. oktober 2008 #9 Skrevet 28. oktober 2008 jeg har ikke noe mann til ¨å gjøre denne jobben, ikke hadde han, eller en kæll fått lov til det heller.. Barberte meg for ikke så lenge siden, to uker siden :S hehe.. og aldri har jeg brukt så langt tid på å barbere meg, brukte en time bare der nede :S herregud, og att på til så hadde jeg ikke greiet å få tatt alt der heller, ble barbering i blinde,
Mrs. Bouquet Skrevet 28. oktober 2008 #10 Skrevet 28. oktober 2008 Gjorde det hele forrige svangerskap og gjør det denne gangen også, annen hver dag. Syns ikke det er noe stort problem, men det er som dere sier i blinde. Gjør det ikke for gubben og heller ikke med tanke på fødselen (er ikke vanlig å barbere kvinnene nei), jeg gjør det for min egen komfort. Hadde vært skikkelig ubehagelig å latt hårene gro.
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #11 Skrevet 28. oktober 2008 Sitt på toalettet det har jeg funnet ut at funker bra. Setter meg på toalettet (med lokket åpent) og tar det meste der også tar jeg det som er igjen stående i dusjen. Jeg takler ikke kjønnshår så her må alt bort samme hvor svær magen er hehehe..
BlirVi4i2012?! Skrevet 28. oktober 2008 #12 Skrevet 28. oktober 2008 Tror nok at jeg blir å fortsette å shave, selv om det ikke er full trafikk dær nede for tiden! Tror det kan være lurt å ikke være helt overgrodd, hvis man må syes en del etter fødselen. (Jeg lytter bare til gode råd fra søstra mi... ) =) Det er nå greit å føle seg litt fresh, selv om sexlivet ikke er helt det samme som før. =)
siggie Skrevet 28. oktober 2008 #13 Skrevet 28. oktober 2008 Den vakke dum!! Den må prøves. Jeg har faktisk brukt speil for å kunne se sånn ca hvor høvelen treffer. MEn som andre her sier, ikke alltid like lett å rekke over alt heller lissom. Hehe
chri Skrevet 28. oktober 2008 #14 Skrevet 28. oktober 2008 Hi hi hi! Ja det er ikke lett nei når man har en stor mage i veien:) Jeg har heldigvis en mann som gladelig hjelper meg. Og det er jeg faktisk veldig takknemlig for, får angst av masse hår!! Føler meg mye freshere når jeg er stelt for å si det sånn!
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 28. oktober 2008 #15 Skrevet 28. oktober 2008 Speil er nok tingen ja:-D sitter i badekaret med et passe stort speil på skrå foran jeg, god oversikt da. Blir ikke aktuelt at ungen skal komme ut av en urskog her i gården nei hehe, men jeg klarer ikke høveln da klør det sånn når det kommer ut igjen. Så jeg har en maskin med 3 mm på det er kort å godt :-D
minførste og det er gutt :) Skrevet 28. oktober 2008 #16 Skrevet 28. oktober 2008 forstår problemet.. er ikke så lett å se lenger med en stor mage i veien.. Jeg går å vokser en gang i måneden og syns det er kjempegreit har gjort det i over ett år nå.. litt vondere nå når jeg er gravid, men er verdt det
isi* med liten januar spire!! Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #17 Skrevet 29. oktober 2008 Ikke vært på voksing der neden til? Hvor lenge holder det seg. Minst en gang i uken her. Men vi er på flyttefot så det er nesten to uker siden. Følte det neesten kunne begynne å krølle seg, så her måtte jo noe gjøres.Hihihihi, har en fantastisk samboer, men å la han barbere meg tror jeg, jeg står over. Hehe, han skal få sleppe å se meg sånn ;-) jah vi snakket om det før babyen kom i magen ang sex i svangerskapet. Da bare lo han av de som ikke ville. En runde der han kjennte lillegullet spenne (på utsiden av magen seff). Å der var det ca slutt. Lurt han noen ganger i dusjen, hehehe men får vel bare respektere det. Skjønner han i grunn! Men savner sexen!!! Jah shaver meg hovedsakelig for min egen del. Hår nedentil føler jeg meg bare skitten. Å seff for min kjære sin del.
Popelko Skrevet 29. oktober 2008 #18 Skrevet 29. oktober 2008 vi har et stort speil som henger i gangen, det tar jeg med meg inn på badet, å setter det på gulvet, så setter jeg meg på huk å gjør jobben hehe, da går det ganske greit, tar jo litt tid siden det er vanskelig å få tak med detta magestyret, men det blir da gjort orker riktignok ikke å gjøre det så voldsomt ofte da, gjør det bare når det skikkelig trengs hehe
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #19 Skrevet 29. oktober 2008 Voksing holder ca en måned, kommer litt an på hvor mye hårvekst man har også. Men jo mer man gjør det jo lenger holder det, og det vokser mindre hår ut, ihvertfall virker det sånn for min del:) Og håret som kommer ut er mykere, så får ikke kaktus når det gror ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå