Gå til innhold

Han kastet pillene mine i do

Anbefalte innlegg

Skrevet

fordi han ikke fikk litt sengekos. Er det mulig? Nå mangler jeg 8 piller av cerzetten jeg bruker. Han må være syk!

Hvordan gjør jeg det videre nå angående pillene?

Flaut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cerazette skulle det stå...

Skrevet

huffda det var da ikke noe koslig. men har du flere brett igjen av cerazetten? er det ikke lik mengde hormoner i disse slik at du bare kan hoppe over på neste brett og spise dem mens du bestiller ny. tror ikke det skal være noen problem altså. men du kan jo ringe lege å høre for sikkerhets skyld.? hvis ikke du har flere brett liggende så må du jo bare prøve få kjøpt så fort du kan, å ikke få spist på ett par dager, men da må du nok vente 1 uke eller nå før du kan ha sex igjen, så der gav nok mannen din seg ris på egen bak hehe...

huff nei håper det ordner seg da :-)

Skrevet

Han vil tydligvis at du blir gravid så det er jo et alternativ om du også vil det.

Ellers beggynner du bare på neste brett der du var i forhold til syklusen.

Skrevet

Jeg har 2 brett liggende her ja og de skal gjemmes godt. Har 4 igjen på brettet nå, men mangler jo 8 så var midt i brettet. Kan jeg bare hoppe til det nye da etter jeg tar de 4 først? Han kan glemme intimitet med meg på en stund. Slik barnslig oppførsel tåler jeg ikke.

Skrevet

Du bør ta nye piller med EN GANG fra det nye brettet, og så anbefaler jeg deg til å være skikkelig nøye med når du tar de, slik at det ikke blir noen arbeidsulykke... Slike barnslige foreldre unner jeg ingen barn, så jeg håper dere klarer å unngå å bli det.

Skrevet

Jeg er jo også litt nysgjerrig på hva man gjør med en mann som tyr til slike hevnaksjoner når han ikke får det som han vil ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...