Gå til innhold

Termin 05. juli: rosa/oransje farge på papiret ved do-besøk nå :-(


Tasselabb

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sjekker også papiret veldig nøye ved hvert toalett besøk. Har selv ikke opplevd noe farge. Men veldig mange av mine venninner har blødd flere ganger i begynnelsen av sine svangerskap, men det har likevel gått bra med dem alle sammen. Men man blir jo selvfølgelig skremt!!!! - - det hadde jeg også blitt, selv om jeg vet at det ikke er uvanlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevd det samme med min første som snart er 5år, og nå. Rosa utflod. Er normalt. Tok graviditets test i dag etter jobb :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også det, har hatt det et par ganger faktisk, og det jeg har lest meg til, tilsier at dette er helt normalt. Det er egget som fester seg, det gror fast, og det kan føre til liten blødning. Dessuten skulle du kanskje hatt mensen i disse dager, og kroppen har ikke sluttet å produsere "mensen" hormoner riktig ennå, derfor kan du oppleve slikt. Jeg tar dette helt med ro, og tenker heller at dersom det kommer noe mer enn rosa utflod, så kan det kanskje være noe annet:) Og skulle så skje, at det går galt hen, så er det naturens måte å ordne opp i noe som ikke er bra/liv laga...Men, det var en digresjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en dråpe blod, eller to i utfloden kan komme av ektopisk livmor. Altså at livmorhalsen er utovervendt og at den er litt skjør for påvirkning som stress, sex og andre ting. Mange unge kvinner har dette i alle fall, det ble min trøst etter stadige turer på toalettet med blod på papiret...

 

Det kan gynekologen din se, om livmorhalstuppen er rød om øm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...