flypapir Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Noen som vet hvor jeg får kjøpt kosebukse med strikk nederst? Gjerne en som ser litt ok ut da jeg tenker å ha den på sykehuset etter fødselen...
hundemamma ♥ Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har kjøpt meg noen fantastiske på Kappahl av alle steder. Eneste er at det står california i rompa men siden det sitter bak, slipper jeg ergre meg over det for jeg ser det jo ikke. Tror heller ikke at noen ville bry seg om det på sykehuset Det er fra SOFT-serien. Fantastisk gode og myke med strikk nede. De er også vide i livet og kan snøres sammen om du trenger det. Har mange venninner som også har kjøpt de.
Himmel og hav Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg kjøpte en med knyting nederst på KappAhl i går (du kan jo alltids bytte ut snora med en strikk) Den har bred strikklinning i livet og kostet bae 149,-
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 De har noen supergode på Lindex med strikk nede. I sort, lilla, grå og grønn.
Erisa* Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har en herlig joggebukse fra BikBok. Utrolig deilig:) og den yogabuksa til hm er også kjempegod.
flypapir Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2008 Tusen takk for tips! Skal en tur til oslo neste helg og må begrense meg til å gå i noen få butikker pga bekkenløsning. Men nå vet jeg hvor jeg kan kikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå