Miniogmy Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 jeg er førstegangs, skal på vurdering for igangsetting i morgen, og jeg er i uke 37 nå. jeg har et barn som ikke har festet seg, hun ligger med hodet ned, men er fortsatt bevegelig. vi har ca en times reisevei, og jeg vil jo da tro at om vannet går hjemme etter igangsettning, så er det jo fare for at navlesnoren komemr i klem når hun er bevegelig.. er bare redd noe skal skje før vi får kommet oss på sykehuset, og ville følt meg mye tryggere om jeg fikk være på sykehuset etter at jeg har startet med noe behandling... skal på ahus.. noen som vet om dette kan være mulig?? å bli liggende på sykehuset mens man blir satt igang til ungen er født? både jeg og sambo er stresset med tanke på dette...
Lillepusen-78 Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg ble igangsatt med modningsgelé etter å ha gått langt over termin. Jeg ble lagt inn da de satte første kuren og ble værende.... Trodde ikke de sendte folk hjem når man har startet igangsetting... :-)
minnimoi Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 De kan da ikke sette deg igang, for så å sende deg hjem?? Jeg ble igangsatt, og fikk jo være på sykehuset hele tiden for oppfølging etc. Det er alt for mye som kan skje til at de bare kan "slippe deg" etter det! Tror ikke du skal bekymre deg for det...men du skal jo på vurdering imorgen, spørr da !! Lykke til=)
Axelia Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Hei hei ! Tror ikke du trenger å bekymre deg. Jeg ble satt igang i mitt forrige svangerskap og ble ikke sendt hjem igjen tross det tok 2 dager fra igangsettingen til barnet var ute. Det eneste dere evt gjør er å ta en tur ut for å gå litt,en tur på cafe etc tilnærma sykehuset itilfelle det brått skal skje at feks vannet går.Men likevel kommet litt for dere selv og slappet av. Vil da ikke tro at Ahus som et toppmoderene sykehus med kapasitet (?) vil sende dere hjem igjen med 1 times reisevei. Kan tro du er spent nå,masse lykke til
john gravid Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 hei,jeg skal på ahus på torsdag for å bli satt igang,har fått beskjed om at jeg da ikke blir sendt hjem.dette er 16 dager før termin.
Miniogmy Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2008 ok.. fikk ikke settes igang nå, men skal vurderes å bli satt igang til termindatoen.. skal inn igjan den 12, er så sliten og lei, klarer ikke noe for tiden, og alt gjør vondt.. må bare holde fokuset oppde fremover, og finne på ting som får meg til å glemme ting litt.. har bagen i bilen just in case, og tar stort sett med arkene mine hver gang jeg skal på en lengre tur nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå