Sweet :-) Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har ikke noe lyst på ett stort selskap med taler,tre retters middag osv., og kjenner samboeren såpass godt at d ønsker ikke han heller. Vi har liten familie,ca 20 stk i nærmeste . Og få venner som vi "må" invitere på feiringen.. Og liten råd har vi også!! Noen tips om hvordan dagen kan feires? Kirken er bestilt, juni 09. Så har jo ikke allverdens tid heller :) Kunne egentli tenkt meg å bare reise med første fly etter vielsen bare meg,han (og muligens Tulla) på ei langhelh e.ling. Men vil samtidig feire dagen sammen med nærmeste familie.. Hater tanken på å pynte lokale, leie mat, skive taler, handle inn ditt og datt. Bruke mange tusen på selskap. Det eneste jeg vil er å gifte meg med mannen i mitt liv :) Noen tips om hvordan dagen kan feires?
Gidder ikke! Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Hvorfor ikke fly av gårde på en slags bryllupsreise rett etterpå hvis du ønsker det? Hva med å invitere til et mer uformelt selskap når dere kommer hjem igjen? Det skal vi gjøre;) Eller gifta oss har vi, hehe, men festen blir om litt. Og da uten de helt store utgiftene og med en mer ufomell setting. Jeg skjønner deg godt jeg, ønsket absolutt ikke det "prinsesse for en dag"-selskapet med MANGE gjester og full fokus mot meg hele tiden. Vi dro til utlandet med en god del venner vi og hadde en fantastisk dag alikevel!
Pirkeanonym Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Vi hadde det på samme måte som deg. Derfor ble det bare kaffe og kaker etter vielsen, kun for vår nærmeste familie. Ingen venner.
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 E har jo mange former for bryllupp....formidag/ettermiddag som kan være veldig uformelle. Var på i ett bryllup i USA det hele varte 4 timer. En uformell middag hvor gjenstene fikk papptallerkner, og en kake - bryllupskaken som var hjemmelaget........ Helt greit! Vi reiste til en ambassade.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Hva med: Vielse i kirka, spise middag på restaurant med bryllupskake til dessert(med nærmeste familie), og så rett til flyplassen for å dra på bryllupsreise. Evt vennefest, hvor gjestene tar med seg mat og drikke, etter dere har kommet hjem fra bryllupsreisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå