Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har slitt siden p-pilleslutt i januar med ustabile sykluser. Likevel så har jeg i de tre siste periodene hatt en viss stabilitet på ca 34 dager med el rundt dag 20. Vi er ikke direkte prøvere, og har egentlig brukt ff og temping som prevensjon. Denne måneden har vi stått oppe i kjøp av leilighet og mye styr, så tempingen har blitt litt satt til side, og vi har kost oss når vi måtte føle for det egentlig. Men nå sitter jeg og venter på tanta som ikke har noe lyst til å dukke opp. Hadde ikm på torsdag, testet på søndag, men den var negativ.. Jeg tenker jo at det sikkert bare er el som har forskjøvet seg fordi jeg har stresset litt rundt dette med leiligheten og slikt, men jeg har hatt mensmurringer så lenge nå! Likevel så er det ingen tegn til hverken eller. Jeg tenker jo som så at det hadde jo vært koselig om vi faktisk var blitt gravide, men så har vi jo akkurat kjøpt oss en to-romsleilighet! Det passer jo ikke akkurat så bra nå, da. For all del, vi skulle jo alltids ha klart oss alle tre med et soverom, og "der hvor det er hjerterom er det husrom", men likevel. Så nå vet jeg ikke om jeg håper på tantebesøk eller en positiv test. Hva tror dere? Har jeg stresset vekk el? Har igrunn ikke så mange "plager" som jeg pleier å ha når tanta ventes heller, bortsatt fra murringene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå