Gå til innhold

Hvordan holder dere best kontakt med venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå med barn syns jeg det er vanskelig å opprettholde kontakt. ikke så glad i lange telefonsamtaler, msn har jeg kutta ut for fikk så mye virus, facebook ble too much for meg. elsker å skrive mailer og få tilbake, men sjelden mine venner er like glad i det som meg.

hvordan holder dere kontakt med nære og kjære?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Facebook er genialt for vår jentegjeng. Det er så greit å ha en lang samtale mellom flere jenter på samme tid (ikke på wallen, men på mailen der). Det er litt stress å svare på lange mailer og brev synes jeg, og da usetter jeg det ofte.

Er det vennner som bor langt borte? Jeg inviterer venner hjem fast en gang i mnd. og nå er det en annen gjeng som skal starte "spilleklubb" en gang i mnd. Det er jo en super ide!!

Liker heller ikke å snakke på tlf, men ringer når det er noe viktig. Ellers så samles gymnas gjengen vår en gang i året. Fast helg, og nytt sted hver gang. Kanskje en ide`?

Skrevet

Fælt å si det, men facebook er helt genialt. Har ikke tid og overskudd til å ringe og treffe alle hele tiden. Så på facebook får jeg med meg det meste. De vennene jeg har mest og best kontakt med er de som er flinke til å komme innom på små besøk. Ta en kopp te og sånn. Vi omgås begge familiene våre veldig mye. Omtrent daglig. Også treffer vi ofte venner til lunsj på lørdager. Noen av venninnene mine blir også med ut og gå tur og på utflukter i helgene. Men må ærlig innrømme at de som ikke kommer på eget intiativ de ser jeg sjelden om dagen. To barn opptar mye.

Skrevet

Facebook, msn, meldinger, snakker i tlf, treffes hjemme hos hverandre og ute på kafè. Er greit når jenta er så lita enda.

Skrevet

Jeg er verdens elendigste mail-skriver.

Noen venner tjatrer jeg daglig med på forum, andre (som bor nærmere) ser jeg iblant...

Skrevet

Trist men sant; Facebook er mitt sosiale liv føles det som... Der har man hverandre "under oppsikt" og kan kommentere hendelser og samtaler, og man kan som nevt over ha "samtaler" via mail med flere samtidig. Så har man liksom litt daglig "kontakt" som ikke tar så mye tid. Er heller ikke glad i å snakke i tlf, sms blir for kort, og med msn er det så lett å snakke forbi hverandre selv om det kommer på en god andreplass....

Skrevet

Smsr, samtaler.. (heldigvis finnes venneaboer.. :) )

og litt msn..

Msn blir brukt til løst snakk med bekjente og litt nære venner.

Sms blir brukt til alt..

samtaler blir brukt til masse med nære venner.. :)

Så prøver vi og møtes ofte og. Trilleturer, middager, cafetreff, turer. Har heldigvis venner med barn på samme aldre.. Uten det tror jeg det hadde vært verre.. :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...