Gå til innhold

Permisjon og ventetid er ikke bra for meg kjenner jeg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat startet permisjonen nå. Og har noen "komplikasjoner" sån på tampen av svangerskapet. Idag har jeg ikke hatt det noe særlig bra egentlig. begynner å tenke på disse komplikasjonene og er redd for at det skal utgjøre risiko for babyen. Skulle så gjerne bare fått babyen ut nå kjenner jeg. Antageligvis vil det gå bedre imorgen. At dagen idag ikke har vært helt god. Men jeg kjenner at jeg er så sliten nå. Og er usikker på om jeg skal ha det sån jeg har det nå, om jeg burde kontaktet jordmor/lege/sykehuset, eller om det bare er "hysterisk". Og da hjelper det liksom ikke å sitte her helt alene og sulle med tankene i hodet mitt.....

Trenger litt oppmuntrende ord fra dere andre som også synger på siste verset i graviditeten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter her og venter på at fødselen skal starte jeg nå:)

Jeg er 2 dager unna termin og må innrømme at jeg har hatt noen tøffe dager i det siste.

Jeg hadde en runde med diare og i samme slengen ble babyen så rolig, jeg ble ikke tatt inn på føden når jeg ringte og jeg ble henvist til fastlegen

Fastlegen min sendte meg til føden og jeg fikk konstatert at den lille har det bra

Det var en tung uke , slapp redd og usikker.

Nå har jeg det mye bedre, men jeg er litt sår, krangler lett med mannen min og jeg er sliten.

Jeg trenger å sove og jeg trenger å ordne i huset, men orker ikke så da får jeg dårlig sammvittighet for det jeg ikke har gjort.

Jeg syns du skal snakke med føden om du er usikker på noe, det er utrolig hvor mye det letter om du er usikker og så får forsikringer om at alt er bra.

Du venner deg kanskje til permisjonen, finn på noe om det er slik at du blir sittende å gruble.

Prøv å nyte permisjonen kroppen din har godt av at du får slappet av til fødsel

masse lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...