Popelko Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 har i natt og i dag hatt regelmessige kynnere hvert 5-6 min...er det bare forberedelser, eller kan det være tidlig tegn på fødsel ?
Yada Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Tja. Begge deler du skriver kan jo sies å være det samme egentlig? Det er nok forberedelser, og da kan det være tidlig tegn på fødsel liksom. Det er jo tydelig at kroppen forbereder seg. Men du kan også regne med å gå slik i dager/uker. Ikke for å ødelegge forhåpningene dine
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 dessverre kan det kun være forberedelser.. har gått slik i over 2 uker nå vært nede i flere dager med 2-3 min mellom kynnerne.. men får krysse fingrene for at de forbereder såpass at det går kjapt når det virkelig setter igang.. =) sukk, 2 uker siden slimproppen gikk og, ikke noe fødsel enda =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå