Gå til innhold

kan noen svare meg ? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

har i natt og i dag hatt regelmessige kynnere hvert 5-6 min...er det bare forberedelser, eller kan det være tidlig tegn på fødsel ?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Begge deler du skriver kan jo sies å være det samme egentlig? Det er nok forberedelser, og da kan det være tidlig tegn på fødsel liksom. Det er jo tydelig at kroppen forbereder seg. Men du kan også regne med å gå slik i dager/uker. Ikke for å ødelegge forhåpningene dine ;)

Skrevet

dessverre kan det kun være forberedelser.. har gått slik i over 2 uker nå ;) vært nede i flere dager med 2-3 min mellom kynnerne..

 

men får krysse fingrene for at de forbereder såpass at det går kjapt når det virkelig setter igang.. =)

 

sukk, 2 uker siden slimproppen gikk og, ikke noe fødsel enda =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...